Goed opgemerkt. Ik had dit even over het hoofd gezien. Dit overhellen van de torens op de foto komt door de hoek waaruit de foto is genomen. Normaal gesproken plaats/richt ik mijn camera loodrecht ten opzichte van het onderwerp maar omdat ik de camera op de kademuur moest plaatsen kon ik dit niet doen. De foto is inmiddels aangepast.Charly1975 schreef:Mooie foto...maar ligt het nu aan mij of is ie een beetje schuin genomen ?? De gebouwen hellen naar mijn gevoel een beetje naar rechts.
Natuur foto's
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 65 keer
- Ontvangen: 114 keer
Foutje!
- Dodo
- Lid
- Sjoerd
- Lid
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- Sjoerd
- Lid
Als wij te sentimenteel zouden zijn, dan ben ik daar wel erg blij om. Ik kan hier echt zo van genieten!BBB schreef:En dan te denken dat sommige mensen het mooie ervan niet inzien.
Of zijn wij te sentimenteel?
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 16 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- asjemenou
Walking in a...
Het was afgelopen zaterdag (22 december) inderdaad schitterend buiten. Zoiets zie je toch niet vaak. Volgens een radiopraatje werd er geschat dat er zo'n 1 miljoen mensen aan het fotograferen waren met een camera of telefoon. Gemiddeld zou men zo'n 10 foto's hebben genomen. Dit betekent dus dat er afgelopen zaterdag zo'n 10 miljoen foto's zijn genomen! Het is goed om te zien op dit topic dat ik niet de enige was...

- asjemenou
Brits e-mailadres
Bedankt voor het aanschouwen en complimenteren van mijn fotografische creaturen Haplo. Het e-mail adres Asjemenou02@yahoo.co.uk gebruik ik vaak op mijn foto's. Het is anoniem (ik ben tenslotte niet woonachtig in Groot Brittannië) en klinkt ook nog eens lekker internationaal. Ik weet immers nooit waar en door wie mijn foto's gedownload worden. Het voordeel van een Brits e-mailadres is dan dat men je altijd in het Engels zal aanschrijven.