Je gelooft je ogen werkelijk waar niet
Je gelooft je ogen werkelijk waar niet
Nee, echt. Kijk dit filmpje en val gegarandeerd van je stoel.
(let wel even op het feit dat de wereldkaart (met name 'het eiland rechtsonderin') telkens wordt veranderd.)
Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade aan de vloer of letsel.
http://www.compfused.com/directlink/940/
(let wel even op het feit dat de wereldkaart (met name 'het eiland rechtsonderin') telkens wordt veranderd.)
Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade aan de vloer of letsel.
http://www.compfused.com/directlink/940/
-
- Lid
- Mich
- Lid
Het is inderdaad niet te geloven hoe slecht het gesteld is met de topografische kennis van de mensen! Wel vinden dat Frankrijk problemen oplevert en dan uit domheid Australië bestempelen als Frankrijk. Ongelooflijk. Van mijn stoel viel ik nog net niet, maar het was close.
Een tijdje geleden was er op de Nederlandse televisie ook zoiets. Iemand ging met een wereldkaart de straat op en vroeg mensen dan China aan te wijzen. En de antwoorden die ook daaruit voortkwamen... Mooie boel allemaal.
Een tijdje geleden was er op de Nederlandse televisie ook zoiets. Iemand ging met een wereldkaart de straat op en vroeg mensen dan China aan te wijzen. En de antwoorden die ook daaruit voortkwamen... Mooie boel allemaal.
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
Het enige wat de presentator doet is de eerder genoemde naam op australië plakken en ze wijzen het land steevast aan omdat de naam er op staat. Te triest voor woorden.Mich schreef:Het is inderdaad niet te geloven hoe slecht het gesteld is met de topografische kennis van de mensen! Wel vinden dat Frankrijk problemen oplevert en dan uit domheid Australië bestempelen als Frankrijk. Ongelooflijk. Van mijn stoel viel ik nog net niet, maar het was close.
Laatst gewijzigd door Opgeheven account 1427 op 13 nov 2005, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
- Mike Hazeleger
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Mike Hazeleger
- Lid