Drugs of Militaria?
- Dodo
- Lid
Drugs of Militaria?
Iedereen moet keuzes maken. De een gaat liever een avondje drinken (of -eh- zuipen), de andere ziet items waarvan zijn ogen gaan glinsteren en is vastberaden om dit aan zijn verzameling toe te voegen.
Beide keuzes zijn erg leuk. Mijn vraag is nu, wat kies jij het vaakst? Geef jij liever 20 euro uit op een avondje of wacht je totdat je een gat in de lucht springt omdat je eindelijk het felbegeerde item in bezit hebt.
Ik heb 2 opties gemaakt, heel erg zwart-wit. Dit doe ik om reacties als "ik combineer het" te vermijden. Je móet 1 van de 2 kiezen. Dan kan iedereen weten waar je het meest voor voelt.
Och ja, onder drugs versta ik alles:
- Mensen
- Alcohol
- Soft drugs (hoort eigenlijk alcohol ook bij, maar dat is voor sommigen een te grote stap..)
- Hard drugs (je bent goed wous als je hier aan begint, maar dat is wat ik denk)
Beide keuzes zijn erg leuk. Mijn vraag is nu, wat kies jij het vaakst? Geef jij liever 20 euro uit op een avondje of wacht je totdat je een gat in de lucht springt omdat je eindelijk het felbegeerde item in bezit hebt.
Ik heb 2 opties gemaakt, heel erg zwart-wit. Dit doe ik om reacties als "ik combineer het" te vermijden. Je móet 1 van de 2 kiezen. Dan kan iedereen weten waar je het meest voor voelt.
Och ja, onder drugs versta ik alles:
- Mensen
- Alcohol
- Soft drugs (hoort eigenlijk alcohol ook bij, maar dat is voor sommigen een te grote stap..)
- Hard drugs (je bent goed wous als je hier aan begint, maar dat is wat ik denk)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Polte
- Lid
- Dodo
- Lid
Dus je kiest voor Militaria?Polte schreef:Militaria is mijn drugs hehe..
Oa toen ik werd aangehouden voor verboden wapen & munitie bezit vroeg de politie of ik ergens aan verslaaft was..
je raad me antwoord wel
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Polte
- Lid
- Michael
- Lid
- Contacteer:
- Guido
- Lid
Ik ben iemand die zn maten nodig heeft... elk weekend kan ik t niet weer staan om wat te gaan drinken of wat dan ook! gewoon de gezelligheid, daar ben ik aan verslaafd..
Ik denk dat ik vaker iets in de optie drugs geld uitgeef dan aan militaria, maar de bedragen zijn anders.. aan militaria spendeer ik wel veel meer geld dan aan die drugs.
Ik denk dat ik vaker iets in de optie drugs geld uitgeef dan aan militaria, maar de bedragen zijn anders.. aan militaria spendeer ik wel veel meer geld dan aan die drugs.
- Dodo
- Lid
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Al grijnzend denk ik terug aan alle rare feesten waaraan ik de naam benmaf dank...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- wittmann
- Lid
kom op zeg...
ten 1e kiezen is moeilijk en niet nodig,
maar ik zou toch voor mijn vrienden kiezen,
maar ik kan het mooi combineren
de 1e keer doe ik wat meer aan mijn verzameling
en dan staat het verzamelen weer op een laag pitje
zoals nu
en soms sleep ik mijn vrienden etc mee in mijn verzamel woede!!
ten 1e kiezen is moeilijk en niet nodig,
maar ik zou toch voor mijn vrienden kiezen,
maar ik kan het mooi combineren

de 1e keer doe ik wat meer aan mijn verzameling
en dan staat het verzamelen weer op een laag pitje
zoals nu

en soms sleep ik mijn vrienden etc mee in mijn verzamel woede!!

- Dodo
- Lid
- BBB
- Lid
m'n leven bestaat uit:
1: m'n gezin
2:m'n werk
3:militaria (geschiedenis WOI en WOII,verzamelen, md)
4:voetbal (niet actief)
Dus mijn keuze vd poll is dat militaria die de voorkeur heeft in m'n vrije tijd en geld besteding,als ik geld uit geef is dat 95 % ivm met militaria, 5 % aan het voetbal gebeuren (cafetaria nadat m'n zoon z'n matchken speelde
)
1: m'n gezin
2:m'n werk
3:militaria (geschiedenis WOI en WOII,verzamelen, md)
4:voetbal (niet actief)
Dus mijn keuze vd poll is dat militaria die de voorkeur heeft in m'n vrije tijd en geld besteding,als ik geld uit geef is dat 95 % ivm met militaria, 5 % aan het voetbal gebeuren (cafetaria nadat m'n zoon z'n matchken speelde

Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum