Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Idd erg jammer, vooral van Pat Moriati vind ik het erg. Heb laatst deel 3 van Karate Kid nog gezien en vond het echt een goede acteur. Het karakter van Mister Miyaghi zal me ook altijd bijblijven.
Ik vind het van die miyagi juist het minst erg, die heeft tenminste nog een aardige leeftijd bereikt.
Iets wat je van George Best en Richard Burns niet kan zeggen.
Mich schreef:George Best heeft het zijn lichaam door langurig overmatig alcoholgebruik dan ook niet gemakkelijk gemaakt he...
Dat van voetballer diTomasso heeft me wel erg aangegrepen. Zo jong nog.
Ik zeg ook niet dat Best er niks aan heeft kunnen doen, feit is en blijft dat hij niet oud is geworden. Dat-ie daar zelf mede voor verantwoordelijk is (hij heeft voorrang gehad op andere patiënten voor een nieuwe nier, maar die net zo hard weer met alcohol verpest) daar kan ik verder ook niks aan doen.
Di Tomasso is trouwens ook echt diep triest, dat is niet te vatten...
Ik vind het van die miyagi juist het minst erg, die heeft tenminste nog een aardige leeftijd bereikt.
Iets wat je van George Best en Richard Burns niet kan zeggen.
Deze intonatie wekte bij mij een andere indruk.
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..." Siegfried Sassoon