welke beeldschermresolutie hebben jullie ???
- killingspree
- Lid
welke beeldschermresolutie hebben jullie ???
Hee mensen
ik ben bezig met een nieuwe website en vroeg me af in welke resolutie jullie je beeldscherm hebben in gesteld. het waarom maakt me verder niet veel uit maar ik zou graag een percentage hier uit krijgen !
mvg
niels
ik ben bezig met een nieuwe website en vroeg me af in welke resolutie jullie je beeldscherm hebben in gesteld. het waarom maakt me verder niet veel uit maar ik zou graag een percentage hier uit krijgen !
mvg
niels
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Niels,
Hier de statistieken van mijn site....
Hier kun je zien welke resolutie de bezoekers gebruiken....
http://counter18.bravenet.com/index.php ... 1482583965
1024x768 wordt nog steeds het meeste gebruikt...
Johan
Hier de statistieken van mijn site....
Hier kun je zien welke resolutie de bezoekers gebruiken....
http://counter18.bravenet.com/index.php ... 1482583965
1024x768 wordt nog steeds het meeste gebruikt...
Johan
29th Let's Go!!!!!
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- killingspree
- Lid
- Miesjel
- Lid
Niels,
je bent geen gast, en deze vraag heeft niet direct iets met de 2e wereldoorlog te maken, dus ik heb dit topic even naar de babbelbox verplaatst.
Ik heb meteen even mijn beeldschermresolutie op deze computer aangevinkt. (1024 x 768)
Michel.
je bent geen gast, en deze vraag heeft niet direct iets met de 2e wereldoorlog te maken, dus ik heb dit topic even naar de babbelbox verplaatst.
Ik heb meteen even mijn beeldschermresolutie op deze computer aangevinkt. (1024 x 768)
Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
- Jurrie
- Moderator
Als ik zelf een site maak, probeer ik em zo te maken zodat 800x600 de laagste reso is waarop het ook fatsoenlijk te zien is. Alles erboven draait vervolgens ook goed...
....maar we zijn bijna op het punt aanbeland dat je 1024x768 als basis kan nemen
De PC waar ik nu achter zit draait 1024x768
Jurrie
....maar we zijn bijna op het punt aanbeland dat je 1024x768 als basis kan nemen

De PC waar ik nu achter zit draait 1024x768

Jurrie
- killingspree
- Lid
waar gaat dit over ? gast ik ben toch geen gast ?Miesjel schreef:Niels,
Michel.
beetje vaag

- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Het forum-onderdeel vragen is speciaal voor mensen die op het forum komen die geen geregistreerd lid zijn (een gast dus
).
Jij bent wel geregistreerd en bovendien iemand die hier meermaals post, een vaste bezoeker zou je kunnen zeggen.
Je valt dus niet in de categorie gasten (je zegt het zelf al), en zodoende is het niet de bedoeling dat je in vragen post.
Je kunt je vragen elders op het forum beter plaatsen, zoals in dit geval in de Babbelbox.

Jij bent wel geregistreerd en bovendien iemand die hier meermaals post, een vaste bezoeker zou je kunnen zeggen.
Je valt dus niet in de categorie gasten (je zegt het zelf al), en zodoende is het niet de bedoeling dat je in vragen post.
Je kunt je vragen elders op het forum beter plaatsen, zoals in dit geval in de Babbelbox.
Вместе мы непобедимы
- killingspree
- Lid
- Miesjel
- Lid
Niels, als je je een keer verveelt kun je misschien de 'ondertitels' van de diverse forumonderdelen lezen. Dit geld overigens ook voor alle anderen, in deze 'ondertitels' is namenlijk duidelijk te lezen wat waar hoort 
Groeten, Michel.
P.s. Zhukov, bedankt voor de rugdekking

Groeten, Michel.
P.s. Zhukov, bedankt voor de rugdekking

Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
- killingspree
- Lid