Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tsja; je kan er weinig van zeggen denk ik...sowieso is het dan nog de vraag wat de intenties zijn geweest van de makers, gezien de originele betekenis van de swastika heel anders is dan de waarde die we nu kennen.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
Gebouwen worden niet ontworpen om uit de lucht gezien te worden. Vanuit de "grond" zie je het niet. Waarschijnlijk was met deze vorm de grond het beste te gebruiken.
Roel R. schreef:Gebouwen worden niet ontworpen om uit de lucht gezien te worden. Vanuit de "grond" zie je het niet. Waarschijnlijk was met deze vorm de grond het beste te gebruiken.
Yeah, right!
Gelukkig is het open laten van ruimte op een stuk land de efficiëntste manier om om dat stuk land te gebruiken...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
Het lijkt me toch inderdaad wel dat de vorm van het gebouw op de bouwtekeningen duidelijk te zien was. Het zou trouwens machtig mooie Sovjet propaganda geweest zijn in de Koude Oorlog: foto van een Amerikaanse basis, waar in een gebouw een hakenkruis is verwerkt...
Als je de Russen dan toch op één manier tegen je in het harnas kan jagen is het wel door met hakenkruizen te gaan pronken...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose