Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik denk dat het wel zou kunnen, maar ben toch enig sinds sceptisch...
Maar...
Sinds het overlijden van mijn vader (begin april 2005) voel ik wel een constante aanwezigheid van iets op de plaats waar hij altijd bezig was....
toeval of inbeelding zou kunnen maar ik weet het niet
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Cas schreef:Sinds het overlijden van mijn vader (begin april 2005) voel ik wel een constante aanwezigheid van iets op de plaats waar hij altijd bezig was....
toeval of inbeelding zou kunnen maar ik weet het niet
Gecondoleerd nog, maar uh.. dit kan natuurlijk ook zijn omdat dit een vertrouwde plek was waar je jou vader zou kunnen vinden en dat je daarom de aanwezigheid voelt... als een vertrouwd stukje waar je jou vader in kan vinden...
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
De politie van Wugang staat voor een raadsel omtrent een man die niet gefotografeerd kan worden. De lokale politie probeerde een foto te maken van de man voor zijn identiteitskaart, maar de man is niet te zien op de foto, alsof hij onzichtbaar is.
In China worden foto's voor ID-kaarten bij de politie gemaakt. De man, Ye Xiangting, wilde daar een identiteitskaart met een foto laten maken, maar zelfs na zorgvuldige controle van de fotocamera was hij niet te fotograferen. Andere mensen konden wel gewoon gefotografeerd worden.
Ter controle nam de politie foto's van Xiangting samen met andere mensen, waarna ze ontsteld zagen dat de andere mensen wel op de foto stonden, maar hij gewoon van de foto was verdwenen. De hoofdofficier zegt dat ze het niet kunnen verklaren.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Dean- schreef:Vond net een intressant stukje op Internet...
'Chinese man kan niet worden gefotografeerd'
De politie van Wugang staat voor een raadsel omtrent een man die niet gefotografeerd kan worden. De lokale politie probeerde een foto te maken van de man voor zijn identiteitskaart, maar de man is niet te zien op de foto, alsof hij onzichtbaar is.
In China worden foto's voor ID-kaarten bij de politie gemaakt. De man, Ye Xiangting, wilde daar een identiteitskaart met een foto laten maken, maar zelfs na zorgvuldige controle van de fotocamera was hij niet te fotograferen. Andere mensen konden wel gewoon gefotografeerd worden.
Ter controle nam de politie foto's van Xiangting samen met andere mensen, waarna ze ontsteld zagen dat de andere mensen wel op de foto stonden, maar hij gewoon van de foto was verdwenen. De hoofdofficier zegt dat ze het niet kunnen verklaren.
Een urban myth is geboren.
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi
Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.