Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nee, het is niet leuk, maar de humor zit in dat been want dat hebben ze met veel moeite gevonde ze zijn meer dan 4 uur bezig geweest met alleen dat been, natuurlijk is het erg triest als je te veel probelemen heb en je ziet het leven niet meer zitten.
dat bedoel ik niet, het is niet leuk om die stukkies bij elkaar te zoeken, maar het is natuurlijk wel een grap je je houten been een stuk weg schiet en dat de politie hem met heel erg veel moite heeft kunnen vinden.
sorry hoor, maar zelfs dat vind ik niet grappig, kan net zo goed zijn dat hij door problemen (mss wel met dat been!) geen uitweg meer wist en zijn leven heeft beeindigt...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Naar mijn bescheiden mening wordt er door verscheidene leden nogal TE serieus gereageerd. Leer toch een slachen, mensen. Als je niet kan alchen, ga jezelf dan ophangen. Jongens toch...
Robin Vercammen schreef:Naar mijn bescheiden mening wordt er door verscheidene leden nogal TE serieus gereageerd. Leer toch een slachen, mensen. Als je niet kan alchen, ga jezelf dan ophangen. Jongens toch...
we hebben het hier wel over de dood van iemand, iets wat geen lachertje is, denk maar aan familie nabestaanden enz...
zij treuren jij lachen?
kom op zeg een beetje sociaal
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Je hoeft niet altijd serieus over de dood te praten, waarom ook?
Maar als er iemand sterft moet je er respectvol mee omgaan vind ik. Op zo'n moment maak je er geen grapjes over
I reject your reality and substitute my own 'D'r pruusj voort volle gaas achteroet toen du Amerikoönsje Shermans 't Ranzellerveld aafkoomte..'