Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sbf.Koch schreef:Och, Nostradamus voorspelde ook al een ramp voor het jaar 2000, niets gebeurd... terwijl veel van zijn eerdere voorspellingen wél zijn uitgekomen (tweede wereld-oorlog bijvoorbeeld...)
Wat b2-t2 schrijft slaat volgens mij op het liedje 'Nostradamus' van Hans Teeuwen, daar wordt gezongen over de te strakke broek van nostradamus en dat deze goed stennis kan trappen.
Heeft weinig tot niets met het onderwerp van doen idd.
symen schreef:Hier geloof ik niet in!!!!
Ik geloof dat er een keer een oordeelsdagkomt (ben christelijk dus!) en niet in tijdperken van weet ik hoeveel jaar.
En daar geloof ik niet in, als God inderdaad van iedereen houd waarom dan een "oordeelsdag" houden. Waarom komt hij niet even langs om de mensen het te laten zien, dat hij echt bestaat.
Ik bedoel...Zo'n oordeelsdag kan dan wel maar men bekeren door zich te laten zien niet?
deze thread heeft blijkbaar ook te maken met die thread over "geloof" .
. Maar een oordeels dag op zich is inderdaad vergezocht maar dat de mensheid eens z'n ondergang tegemoet gaat op deze aarde lijkt me duidelijk. En dat zal God (als die wel bestaat )niet veroorzaken maar de mens zelf.
Am Ende steht der Sieg Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Dat de wereld zal vergaan staat zo goed als vast. De grondslag hievoor is al gelegd in Hirosjima.
Na de zondvloed (?) heeft één of andere God geoordeeld dat de volgende ondergang door vuur zal zijn. En daar zijn we goed mee bezig. Wij zelf.
Rekenen in periodes van 26.000 jaar doe ik niet. 60,70 of 80 jaar is meer dan voldoende voor mij. Tijdens die periode heb ik leven zien geboren worden, leven zien uitsterven en leven zien vernietigen.
ach 2012 is niet meer zo ver weg
dan maken we nog wat mee!!
kan de rest van de onze geschiedenis
(vanaf de geschreven bronnen dan) niet zeggen
IK HEB ER ZIN IN!!! laat maar kome!!
Wat heeft het nou voor'n zin om in te zitten over de toekomst? Geniet van het heden...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dodo schreef:Wat heeft het nou voor'n zin om in te zitten over de toekomst? Geniet van het heden...
Het draait hier niet om 'in te zitten over de toekomst'. Het is gewoon bijzonder dat de Maya's zo lang geleden met hun berekening op 21 december 2012 uitkwamen en dat wij het meemaken. Net zoals het millenium. Deze generatie heeft gewoon geluk
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
pionier schreef:Er zijn wel meer verspellingen gedaan en niet alles is uit gekomen. Ik geloof hier niet in.
x2
Als je blijft raden komt er ooit wel eens iets uit.
Ik voorspel bijvoorbeeld dat er iets belangrijks gaat gebeuren tussen 2006 en 2011. Het zal tóch wel uitkomen.