2012

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
b2-t2
Lid

Bericht door b2-t2 »

Sbf.Koch schreef:Och, Nostradamus voorspelde ook al een ramp voor het jaar 2000, niets gebeurd... terwijl veel van zijn eerdere voorspellingen wél zijn uitgekomen (tweede wereld-oorlog bijvoorbeeld...)
Joh, zijn broek zat te strak.

En dan ook nog stennis trappen.
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

b2-t2, probeer je mening eens te onderbouwen. Een bericht als bovenstaande draagt natuurlijk niets bij aan de inhoud van dit topic.

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
BBB
Lid

Bericht door BBB »

Ik begreep er idd ook niks van.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Zhukov
Lid
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Wat b2-t2 schrijft slaat volgens mij op het liedje 'Nostradamus' van Hans Teeuwen, daar wordt gezongen over de te strakke broek van nostradamus en dat deze goed stennis kan trappen.
Heeft weinig tot niets met het onderwerp van doen idd.

bron
Вместе мы непобедимы
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Dat jullie dat niet wisten joh, Hans Teeuwen hoort toch bij je puberteit (en adolescentie :P )
symen
Lid

Bericht door symen »

Hier geloof ik niet in!!!!
Ik geloof dat er een keer een oordeelsdagkomt (ben christelijk dus!) en niet in tijdperken van weet ik hoeveel jaar.
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

symen schreef:Hier geloof ik niet in!!!!
Ik geloof dat er een keer een oordeelsdagkomt (ben christelijk dus!) en niet in tijdperken van weet ik hoeveel jaar.
En daar geloof ik niet in, als God inderdaad van iedereen houd waarom dan een "oordeelsdag" houden. Waarom komt hij niet even langs om de mensen het te laten zien, dat hij echt bestaat.

Ik bedoel...Zo'n oordeelsdag kan dan wel maar men bekeren door zich te laten zien niet?

In mij ogen nogal dom...
BBB
Lid

Bericht door BBB »

deze thread heeft blijkbaar ook te maken met die thread over "geloof" .
. Maar een oordeels dag op zich is inderdaad vergezocht maar dat de mensheid eens z'n ondergang tegemoet gaat op deze aarde lijkt me duidelijk. En dat zal God (als die wel bestaat )niet veroorzaken maar de mens zelf.
Am Ende steht der Sieg
LEO
Lid
Contacteer:

Bericht door LEO »

Dat de wereld zal vergaan staat zo goed als vast. De grondslag hievoor is al gelegd in Hirosjima.

Na de zondvloed (?) heeft één of andere God geoordeeld dat de volgende ondergang door vuur zal zijn. En daar zijn we goed mee bezig. Wij zelf.

Rekenen in periodes van 26.000 jaar doe ik niet. 60,70 of 80 jaar is meer dan voldoende voor mij. Tijdens die periode heb ik leven zien geboren worden, leven zien uitsterven en leven zien vernietigen.

Gelukkig voor mij ben ik er nog steeds.

Leo
wittmann
Lid

Bericht door wittmann »

ach 2012 is niet meer zo ver weg
dan maken we nog wat mee!!
kan de rest van de onze geschiedenis
(vanaf de geschreven bronnen dan) niet zeggen
IK HEB ER ZIN IN!!! laat maar kome!!
BBB
Lid

Bericht door BBB »

ge zou nen goeien zijn aan het front Wittmann :)
Am Ende steht der Sieg
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Wat heeft het nou voor'n zin om in te zitten over de toekomst? Geniet van het heden...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Dodo schreef:Wat heeft het nou voor'n zin om in te zitten over de toekomst? Geniet van het heden...
Omdat zoiets interessant is.... :)
Jelle H.
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Dodo schreef:Wat heeft het nou voor'n zin om in te zitten over de toekomst? Geniet van het heden...
Het draait hier niet om 'in te zitten over de toekomst'. Het is gewoon bijzonder dat de Maya's zo lang geleden met hun berekening op 21 december 2012 uitkwamen en dat wij het meemaken. :D Net zoals het millenium. Deze generatie heeft gewoon geluk ;)
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
vincent
Lid

Bericht door vincent »

pionier schreef:Er zijn wel meer verspellingen gedaan en niet alles is uit gekomen. Ik geloof hier niet in.
x2
Als je blijft raden komt er ooit wel eens iets uit.
Ik voorspel bijvoorbeeld dat er iets belangrijks gaat gebeuren tussen 2006 en 2011. Het zal tóch wel uitkomen.
Ik heb er geen kracht meer voor
Plaats reactie