Vuurwerk kopen
- glen666benton
- Lid
- Tim Y.
- Lid
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Ik heb net een nummergelijke k98 bajonet aangeschaft die al betaalt is alleen nog binnen moet komen.
Maar daarom heb ik nog wel rond de 30 a 40 euro vuurwerk gehaald.
En van mijn mamsie kreeg ik nog rond de 50 euro aan vuurwerk.
en mijn pappie is vandaag jarig die krijgt ook vaak vuurwerk erbij als verjaardagskado, die mazzelpikker krijgt altijd extra's
Dat er dan ook nog bij gaan we wel knallend het nieuwe jaar in

Maar daarom heb ik nog wel rond de 30 a 40 euro vuurwerk gehaald.

En van mijn mamsie kreeg ik nog rond de 50 euro aan vuurwerk.

en mijn pappie is vandaag jarig die krijgt ook vaak vuurwerk erbij als verjaardagskado, die mazzelpikker krijgt altijd extra's

Dat er dan ook nog bij gaan we wel knallend het nieuwe jaar in

~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~

- pvt_Ed
- Lid
-
- Lid
ik koop er geen ben trouwens standby voor die mensen die, hun vingers er bijna af knallen met al dat vuurwerk, zo zat zijn dat het niet meer gezond is, accidentjes krijgen op de weg soms gepaard door alcoholgebruik en ook vooral het slechte weer, vechtpartijen op de oudejaarsfuifkes, en de normale urgenties die er elke dag weer zijn.
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
19900519
-
- Lid
Marc op de ambulance 
heb de 22ste mijn examen ambulancier gedaan en ben geslaagd dus nu nog 40 uur stage doen op een spoedgevallen dienst.
Maar oudejaar rijd ik als 3e mee op mijn eigen ziekewagendienst want kan drukke nacht zijn en jah twee handen extra kan handig zijn dan

heb de 22ste mijn examen ambulancier gedaan en ben geslaagd dus nu nog 40 uur stage doen op een spoedgevallen dienst.
Maar oudejaar rijd ik als 3e mee op mijn eigen ziekewagendienst want kan drukke nacht zijn en jah twee handen extra kan handig zijn dan
Private Burges, Marc J
19900519
19900519
-
- Lid
- Contacteer:
Tsjah dit jaar voor 15 euri vuurwerk gehaald, wat sloffen rotjes en 2 sierpotten dan vind ik het wel genoeg... zonde van het geld eigenlijk maar toch die 15 euro kunnen er nog wel vanaf. 

"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
http://www.freewebs.com/easycompany506th
http://www.freewebs.com/easycompany506th
-
- Lid
114,95.
Genoeg rotjes en pijltjes voor overdag, en dan nog genoeg sier voor s'avonds.
Het is maar 1x per jaar nieuwjaar dus...
Mn ouders hebben zelf 40 euro betaald, de rest ik.
Gemiddeld van de mensen die vuurwerk kopen word er overigens €50 uitgegeven volgens een vuurwerkhandelaar in Limburg.
Oja, en KARBIET. Heb nog 1 kg. Meer dan genoeg
Alvast iedereen een goede roetsj! En als je een pot aansteekt, gebruik dan 2 bakstenen (of hoe ging die reclame)
Genoeg rotjes en pijltjes voor overdag, en dan nog genoeg sier voor s'avonds.
Het is maar 1x per jaar nieuwjaar dus...
Mn ouders hebben zelf 40 euro betaald, de rest ik.
Gemiddeld van de mensen die vuurwerk kopen word er overigens €50 uitgegeven volgens een vuurwerkhandelaar in Limburg.
Oja, en KARBIET. Heb nog 1 kg. Meer dan genoeg

Alvast iedereen een goede roetsj! En als je een pot aansteekt, gebruik dan 2 bakstenen (of hoe ging die reclame)