Post hier je uitgaans-foto's !!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

THC (de werkende drug in hasj en weed) is fysiek niet verslavend te noemen, alleen mentaal verslavend. Als je geestelijk niet sterk genoeg bent (labiel, depressief) dan ben je een leip als je gaat blowen. Het versterkt je gevoelens dan heel erg. Als je daarentegen melig bent of iets dergelijks, dan kan je je lol niet op.

1 ding is zeker, en dat is trouwens ook bij alle drugs, als je graag een joint wilt roken, doe het alleen in het weekend. Als je 24/7 gaat blowen verk*nker je je leven...
Neem dat van mij aan.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Guido
Lid

Bericht door Guido »

Inderdaad, het is niet iets om zorgen over te maken.. ik ben liever cookie van een joint dan van de alcohol.
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 15 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Net zoals met alcohol, koffie en thee: alles met mate !
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Guido schreef:Inderdaad, het is niet iets om zorgen over te maken.. ik ben liever cookie van een joint dan van de alcohol.
Slaat nergens op, jullie blijven maar door paffen van peuken en joints, en dan in het ziekenhuis EISEN dat je nog geholpen word aan die verkankerde long! Be a man en stop met roken :lol: Hoeven de mensen die echte zorg nodig hebben ook niet eerst 8 weken op een wachtlijst te staan.

Ik hoor alle rokers nog klagen over dat de ziektekostenpremies zo hoog zijn geworden hahaha 8) Rara hoe komt dat? :?

779
wittmann
Lid

Bericht door wittmann »

pff met het smoken van blab ben ik allang gestopt..
het werd een beetje saai, en ik vind er niets meer aan
om gaart te zijn, maar ik ben niet overgegaan op het
gebruiken van andere drugs... nouja
een beetje dan :wink:
Mijn drugs is namelijk de rode stier!!!
daar kan ik uren op vooruit!
op feestjes overleef ik altijd daarop,
ik heb de andere troep niet nodig!!

Red bull... krijg je vleugeltjes van!!
(en dikke hyperactieve buien)

--------------------------------------------------------

en over dat verneuken van je longen en na het ziekenhuis gaan....
en mensen met hun lever problemen dan??
ik vind wiet niks ergers dan bier....
mensen die wiet verafschuwen zuipen vaak als een gootsteen!!
ik zie het verschil niet :?
:?
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Ach dat eeuwige gezeik over wiet is beter, minder verslavend, anders verslavend, een goede verslaving... blowers wringen zich altijd in alle hoeken om zichzelf goed te praten.

Zo ook mijn beste vriend (met de kerstmuts op de foto)... blowt minstens een, vaak 2 of 3 joints op een dag en is de godganse dag (na werk/na de pauze op z'n mbo) stoned en zo sloom als een uil. Heeft een concentratieboog van nul en vergeet vaak gewoon tijdens het nadenken over een antwoord op een aan hem gestelde vraag dat hij überhaupt antwoord moest geven. Nu net ook weer: hij komt langs, speelt even een spelletje Age of Empires III op m'n computer. Ik vraag of hij morgen even voor me wil rijden om m'n nieuwe speakers op te halen en of hij tijd heeft. Hij zegt: "Uhm.. even kijken...". Hij kijkt weer naar mijn beeldscherm en vergat dus gewoon antwoord te geven. Zucht.

Ik drink per maand ongeveer een kratje bier. Je zou dus kunnen zeggen 6 biertjes in de week (kroeg niet meegeteld). Komt vaker neer op om de dag 2 biertjes op een avond dan iedere avond eentje, maar goed. Ik ben dus nóóit dronken, nóóit aangeschoten en ben nog steeds bij de tijd.

Je zult trouwens ook eerder een jointje opsteken voor, laten we zeggen, 3 uur 'smiddags dan dat je een biertje (of om het even welke alcoholische drank) drinkt.

Maar goed, da's mijn ervaring (heb 2x geblowd en beide keren ziek geweest).
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nieuwjaar in privéfuif...
Lekker gaan(ben die weirdo met Puta Madre op rug :P)
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Peter
Lid
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Guido schreef:
Peter schreef:
Guido schreef:als we dan met joints gaan patsen...

http://img427.imageshack.us/img427/9373/dcp71014nu.jpg

ok niet goed voor imago hier...

hehe zal eens kijken voor meer wél geschikte foto's!
Een echte of photoshop? :lol: Da's voor een klein kapitaal aan ganja!

das helemaal zonder manipulatie.. 1,5 uur plezier :D was dan wel op vakantie.. 8 gram aan hasj en wiet... :roll: :roll: :roll:
Ya, Rastafari! Legalize it, don't critisize it... :lol:
Daar is 'ie weer!
dvaupell
Lid
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Wat me opvalt is dat het blijkbaar stoer is om (te) veel te drinken en of veel te roken, tabak of wiet.
Waarom in vredesnaam?

Wat is er stoer aan het verliezen van de controle over je zelf door de alcohol? Wat is er stoer aan het kapotroken van je longen?

Het is prima om wat te drinken. Ik vind het ook prima als je iets wilt roken, maar het is zoals Proos al opmerkte.. doe het met mate.

Van het gebruik van verdovende middelen begrijp ik overigens de lol al helemaal niet.... Wie legt het me uit?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Guido
Lid

Bericht door Guido »

Wat hoor je die vraag toch veel;

wat is de lol van een biertje drinken met wat vrienden, wat is de lol van samen met wat vrienden een jointje roken... ik denk dat het de 'vibe' is die je er van krijgt.. het prettige gevoel van gezelligheid. Deze verdovende middelen versterken je gevoelens en maken een avond dus nóg gezelliger, of ja die gezelligheid wordt versterkt. Je richt je meer op de gezelligheid dan op andere zaken. Even geen gezeik of even geen behoefte aan denken aan dingen die nog moeten worden gedaan. En wat is er beter dan gezellig met je vrienden wat kletsen wat drinken, wat blowen..

Daar gaat het bij mij om.. Is misschien slecht, maar wat niet tegenwoordig? :/

Hier krijg ik vast comments op!
dvaupell
Lid
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik geloof dat je me niet helemaal begrepen hebt Guido.

Er is niets op tegen om gezellig een biertje of zo te drinken. Met vrienden is het zelfs nog beter. Ook het roken van een peuk... geen probleem!

Wat ik alleen niet begrijp is dat mensen er genoegen in scheppen om zich meerdere avonden per week helemaal lam te zuipen en daarbij nog 2 pakjes sigaretten te roken of een halve kilo wiet.
.... en wat ik helemaal niet begrijp is dat daar dan nog over moet worden "opgeschept".
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Guido
Lid

Bericht door Guido »

nou goed ik voel me toch wel wat aangesproken gezien de foto dus ik reageer er maar op :). ik snap ook zeker wat je bedoeld.. Die ene foto van mij is gewoon wat wij met 15 vrienden ofzo hadden. misschien ook weer van die band je dan samen hebt, die ene vibe. je genieten van het 'bouwen', het blowen opzich er van is niet veel aan maar weer die gezelligheid en het momet. Echt moeilijk uit te leggen waarom je het doet.. Hoewel misschien dit ook niet is wat je bedoeld.

Deze grote hoeveelheden zijn denk ik vooral incidenteel, in ieder geval bij mij. voor de lol allemaal.

Maar wat je zegt van lamzuipen, roken als een ketter en blowen als een gek snap ik ook niet.. een avondje in de maand of tijdens een vakantie kan ik begrijpen ala.. maar verder snap ik je zeker.
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

jonges jonges toch wat is me dat toch hier.
vraag me af of de jeugd nog wel weet waar ze mee bezig zijn.

Jullie zouden is een keertje een weekendje op een spoedafdeling of ziekenwagendienst moeten komen kijken.
Of desnoods is een keertje komen opkuisen wat klojo's door drank en drugs aanrichten op de spoed en op de openbare weg.

Denk verdomme eerst is wat na voor je je eigen leven en dat van anderen loop te verneuken.

moest is weten hoeveel ze van de muur of een boom afschrapen die maar een jointje of wat biertjes hebben gedronken en denken dat ze o zo fucking stoer zijn.

daar moet dan de medische wereld alles voor gaan doen om ze er trug door te krijgen maar ze zitten al zo onder de dope dat in het ziekenhuis geen fatsoenlijke medicatie gegeven kan worden omdat het de effecten van die rotzooi nog maar erger maakt.

aan al die mensen die zich niet in de hand hebben met alcohol of drugs gebruiken weet je wat ik van jullie vind...
GROTE LOSERS
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Guido
Lid

Bericht door Guido »

ik zelf ken de gevaren, ik weet wat ik doe en ik ken mijn grenzen. Ik begrijp volkomen hoe je er over denkt.. Maar begrijp je (woede?) volkomen Marc. Maar dat neemt niet weg dat ik nooit meer blow of een biertje drink (of te veel).

Ik hou er zelf niet van als ik zo wordt aangezien als een roekeloze drinker/stoner. hopelijk denk je niet zo over mij :P
glen666benton
Lid

Bericht door glen666benton »

Marc 82 Recon schreef:jonges jonges toch wat is me dat toch hier.
vraag me af of de jeugd nog wel weet waar ze mee bezig zijn.

Jullie zouden is een keertje een weekendje op een spoedafdeling of ziekenwagendienst moeten komen kijken.
Of desnoods is een keertje komen opkuisen wat klojo's door drank en drugs aanrichten op de spoed en op de openbare weg.

Denk verdomme eerst is wat na voor je je eigen leven en dat van anderen loop te verneuken.

moest is weten hoeveel ze van de muur of een boom afschrapen die maar een jointje of wat biertjes hebben gedronken en denken dat ze o zo fucking stoer zijn.

daar moet dan de medische wereld alles voor gaan doen om ze er trug door te krijgen maar ze zitten al zo onder de dope dat in het ziekenhuis geen fatsoenlijke medicatie gegeven kan worden omdat het de effecten van die rotzooi nog maar erger maakt.

aan al die mensen die zich niet in de hand hebben met alcohol of drugs gebruiken weet je wat ik van jullie vind...
GROTE LOSERS
Is da tegen mij :D
Plaats reactie