Windows MovieMaker

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Dodo
Lid

Windows MovieMaker

Bericht door Dodo »

Is het mogelijk om in Windows Movie Maker een logo in beeld te houden (zoiets als bijvoorbeeld het sbs6 logo) en om iets van een ondertiteling in het filmpje te plaatsen?
En als het niet kan, met welk programma kan dat dan wel?

Alvast bedankt! :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Met Windows Moviemaker weet ik niet, volgens mij wel met Adobe Premiere. Toen ik laatst ergens een aftiteling voor iets maakte, zag ik ook iets over een logo staan. Een ondertiteling kan ook, het is alleen veel werk, want dan zou je volgens mij allemaal titels moeten maken. Bij elke scene dus.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Lt. Tim_NL schreef:Met Windows Moviemaker weet ik niet, volgens mij wel met Adobe Premiere. Toen ik laatst ergens een aftiteling voor iets maakte, zag ik ook iets over een logo staan. Een ondertiteling kan ook, het is alleen veel werk, want dan zou je volgens mij allemaal titels moeten maken. Bij elke scene dus.
Oke, dank voor de tip!
Het is trouwens niet de bedoeling om een hele lange ondertiteling te maken. Gewoon een stukje tekst dat 5 sec. in beeld verschijnt!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie