Bomenkap in Schinveldse bossen.
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
LOL; Ik wil ook graag solliciteren!
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- Tim Y.
- Lid
Hier voor het politiebureau in Kerkrade, stonden ze al te demonstreren voor de vrijlating van de gearresteerden, in de Schinveldse bossen. De politie kon niks doen tegen de herrie (Ze zaten met sirenes, potten, pannen en trommels lawaai te maken) maar toen ene vuurwerk gooide over het hek, werd ze meteen weggesleurd (letterlijk).
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
A man is not dead, until he is forgotten.
-
- Lid
Ja dus? Wegwezen met die handel.Tim Y. schreef:Hier voor het politiebureau in Kerkrade, stonden ze al te demonstreren voor de vrijlating van de gearresteerden, in de Schinveldse bossen. De politie kon niks doen tegen de herrie (Ze zaten met sirenes, potten, pannen en trommels lawaai te maken) maar toen ene vuurwerk gooide over het hek, werd ze meteen weggesleurd (letterlijk).

- Frankie
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Ja idd. Gewoon kappen. En daarna nog een bos kappen, en verder ngo een paar kappen. Alle bomen weg in Nederland. En doe de dieren er ook maar bij... zullen we daarna verder gaan met mensen?
Oke, en nu serieus. Het gaat zich niet alleen om die bomen, maar als jij die basis achter je huis hebt liggen, en werd elke morgen wakker door al dat lawaai, en ze nu opeens het bos zouden weghalen waardoor het lawaai nog erger word... zou je dan nog zo reageren?
Oke, en nu serieus. Het gaat zich niet alleen om die bomen, maar als jij die basis achter je huis hebt liggen, en werd elke morgen wakker door al dat lawaai, en ze nu opeens het bos zouden weghalen waardoor het lawaai nog erger word... zou je dan nog zo reageren?
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
Het gaat 'maar' om 6 hectare bos. Ik kan niet oordelen over de situatie die jij schetst ik woon niet in zo'n situatie. Trouwens als je daar gaat wonen dan weet je dat er lawaai is anders moet je er niet gaan wonen. En als zoiets veiligheid oplevert dan heb ik er geen problemen mee dat het gekapt word.
Net als al die mensen die in dat bos gaan zitten. Ik persoonlijk vind dat gewoon zielig. Tegen houden doe je toch niet!
En wat skylighter zei moeten die mensen niet werken???
Net als al die mensen die in dat bos gaan zitten. Ik persoonlijk vind dat gewoon zielig. Tegen houden doe je toch niet!
En wat skylighter zei moeten die mensen niet werken???
LEST WE FORGET !
- Dodo
- Lid
-
- Lid
ze hadde die idiote boomofielen gwoon met die bomen moete kappe..nix eruithale..gwoon late vallen.altijd dat gezeik over lawaai enzo.je weet dat die basis er is dus moet je niet zeiken over geluid,het hoort er gewoon bij.zoals de piet bij sinterklaas hoort..ik woon al me hele leven langs een militair oefenterrein bij een vliegbasis. elke dag tanks vliegtuigen en andere herrie.so what?dat weet je gewoon.en mij zal je ook niet horen zeuren erover.
als er mensen niet blij mee zijn of oneens zijn met die kapbeslissing gaan ze die navo pipo (de hoop scheffer) toch een brief schrijven?
greetz
karel
als er mensen niet blij mee zijn of oneens zijn met die kapbeslissing gaan ze die navo pipo (de hoop scheffer) toch een brief schrijven?
greetz
karel