vliegveld venlo ( fliegerhorst )
-
- Lid
vliegveld venlo ( fliegerhorst )
Hoi allenmaal ik woon in de buurt van het voormalige vliegveld venlo.
Het was een van de grootste vliegbasis van de duitse luftwaffe .
misschien zijn er mensen die hier ook in zijn geintresseerd?
Het was een van de grootste vliegbasis van de duitse luftwaffe .
misschien zijn er mensen die hier ook in zijn geintresseerd?
op zoek naar fliegerhorst venlo
-
- Lid
- Nick
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Hallo, mijn eerste berichtje hierzo....
Ik heb als hobby fotograferen en dan met name dingen (gebouwen e.d.) uit het verleden. Dus ben ik ook geintereseerd in overblijfselen uit WOII.
Ik ben laatst op zoek geweest in de omgeving van Fliegerhorst samen met mijn Pa. Mijn Pa woonde er vlakbij en heeft daar vroeger net na de oorlog als 8-jarige nog gespeeld. Zo heeft hij nog geklommen op 2 vliegtuigen die daar nog stonden - een bommenwerper en een jager.
Helaas hebben we alleen de uitkijktoren kunnen vinden, graag zou ik willen weten waar nog kostbare ruines staan. Ik las hierboven al dat er veel aan Duitse kant staat. Zou iemand wat specifieker willen zijn zoals straatnamen of wegennummers evt met een PB.
Alvast hartelijk dank
Ik heb als hobby fotograferen en dan met name dingen (gebouwen e.d.) uit het verleden. Dus ben ik ook geintereseerd in overblijfselen uit WOII.
Ik ben laatst op zoek geweest in de omgeving van Fliegerhorst samen met mijn Pa. Mijn Pa woonde er vlakbij en heeft daar vroeger net na de oorlog als 8-jarige nog gespeeld. Zo heeft hij nog geklommen op 2 vliegtuigen die daar nog stonden - een bommenwerper en een jager.
Helaas hebben we alleen de uitkijktoren kunnen vinden, graag zou ik willen weten waar nog kostbare ruines staan. Ik las hierboven al dat er veel aan Duitse kant staat. Zou iemand wat specifieker willen zijn zoals straatnamen of wegennummers evt met een PB.
Alvast hartelijk dank
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Hoi Maurice, werkelijk práchtige foto's heb jij op je site staan! Ik was vooral gecharmeerd van 'Hasard Cheratte'.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905