Iq test gedaan op bnn.nl

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Bert-Jan
Lid
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

ja ik ben van 1979 dus werd achter in de klas gestopt je was dom klaar over en uit

had alle gezegdes en spreekwoorden goed maar in elke zin een fout kreeg ik toch nog een 2!!!

omdat 1 een zo laag was

nee er werd helemaal geen rekening gehouden ook niet het LBO
Guido
Lid

Bericht door Guido »

Ja het onderwijs is nu stukken beter! Ik ervaar het nu zelf ook, in mijn stage merk je het zeker dat bepaalde kinderen achter blijven door dyslexie. Wordt goed aangewerkt, geheugesteuntjes en meer aandacht!

Maar over een IQ test als deze! Ik ben het volkomen eens met de eerste reactie van Gijs (Proos)! BNN IQ-test is waardeloos, grappig om te doen maar dat is ook ALLES!
wittmann
Lid

Bericht door wittmann »

khad 131 maar dat klopt niet helemaal
want 2 keer ofzo had ik verkeerd geklikt terwijl
ik wel ut goede bedoelde.. kwas ondertusse nog aant msne :|
Gebruiker2092
Lid
Lid

Bericht door Gebruiker2092 »

Ik had 124 -------> waardeloze IQ-test!
Skylighter
Lid

Bericht door Skylighter »

Hitler69 schreef:Ik had 124 -------> waardeloze IQ-test!
Hoez? Ik had niet anders verwacht met iemand als nicknaam Hitler.

Geintje :wink:
Gebruiker2092
Lid
Lid

Bericht door Gebruiker2092 »

Ik snap ze niet.
S.L.A.Y.E.R of souls
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

779 schreef:Jup, volledig mee-eens. Vooral de blowers kwamen er goed vanaf :P

779
Ja dat was geweldig.. :P

"Als je slim bent ga je blowen"

Zit ook wel een kern van waarheid in, er is gebleken dat op scholen met vwo niveau het meest geblowd word. In tegenstelling tot het idee dat dit alleen op de mavo plaats vind..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Bert-Jan
Lid
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

bestaat de mavo dan nog is toch allemaal ivbo geworden 2 jaar trg
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

bertjan schreef:bestaat de mavo dan nog is toch allemaal ivbo geworden 2 jaar trg
Uhmmm...niet echt.

MAVO-D = Vmbo T
MAVO-C = Vmbo K
MAVO-B = Vmbo B
MAVO-A = Ivbo

Zo zat het dacht ik in elkaar. :)
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Beetje laat, maar ik had ook meegedaan met pen en papier voor de buis. Ik had een score van 125. Ik ben het met Proos eens dat je niet te veel waarde moet hechten aan deze test, maar het was wel leuk om te doen.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
okke
Lid
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Ook nog maar even gedaan. De score van 136 zegt niet veel, behalve dat ik een bovengemiddelde intelligentie heb. Maar dat wist ik al.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Mich
Lid

Bericht door Mich »

138 punten! Het kwam ook niet echt als een verrassing, aangezien meerdere iq- testen die ik heb afgenomen rond deze score uitkwamen.
Dat ik 'hoogbegaafd ben' (zoals BNN nu beweerd) klopt denk ik toch niet helemaal. Heb op de middelbare school toch gewoon hard mijn best moeten doen om te slagen! :)
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
Arjen
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Proos schreef:Ik begrijp heus de achterliggende gedachte, maar er zijn verschillende testmogelijkheden binnen het spectrum van een IQ-waarde. Een fatsoenlijke IQ-test wordt niet op TV afgenomen of een internetsite, maar in een gecontroleerde omgeving.
Ho, ho..niet zo haastig. Een gecontroleerde omgeving is juist de enige situatie waarvan je voor de volle 100% procent zeker weet dat het nergens meer op slaat.

Een IQ is wat men noemt een intelligentie quotient. Een getalletje dat we verzonnen hebben om iemands capaciteiten weerte geven op bepaalde gebieden. Maar uiteindelijk slaat dit nergens op. Want je kan niet alles testen wat je in het leven tegen zal komen. Hoe test je bijvoorbeeld iemands gevoel voor humor? Dit terwijl het wel erg belangrijk kan zijn in het sluiten van een overeenkomst bijvoorbeeld. De enige ware test is dus het leven zelf.

Wanneer je dingen gaat isoleren van de omgeving om zo een goede test situatie te creëren weet je in ieder geval zeker dat dat niet een situatie is die in het echt bestaat. Dit omdat je alle fectoren die in het echt meespelen zelf hebt afgesloten. In de natuurkunde komt men er tegenwoordig ook op elk gebied achterdat het observeren zelf een belemmering is van de niormale gang van zaken. Zeker op moleculair niveau.

Nu ja..er is geen goede test. Tests kunnen feitelijk alleen maar naar vorfen brengen wat je van te voren al dacht en zo je visie vertroebelen.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Jelle H.
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

okke schreef:Ook nog maar even gedaan. De score van 136 zegt niet veel, behalve dat ik een bovengemiddelde intelligentie heb. Maar dat wist ik al.
Zo zoo.. toe maar, bovengemiddeld intelligent.. poeh! Mag gezegd worden he!

Je hebt ook een bovengemiddeld zelfbeeld volgensmij..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
okke
Lid
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Jelle H. schreef:Zo zoo.. toe maar, bovengemiddeld intelligent.. poeh! Mag gezegd worden he!

Je hebt ook een bovengemiddeld zelfbeeld volgensmij..
Ik ben niet op de hoogte van het gemiddelde zelfbeeld, dus weet niet of ik een bovengemiddeld zelfbeeld heb.

Heb je er moeite mee dat ik van mijzelf weet dat ik een hogere intelligentie heb dan de gemiddelde nederlander?
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Plaats reactie