Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tim Y. schreef:Ik stem voor Zhukov. Aangezien het uitermate goed bij zijn naam past, en bij zijn interresse. Een erg goed gekozen en herkenbare avatar.
Toch vind ik die van Kadeeke wel het grappigste. Ik weet niet wat er precies zo grappig aan is, maar een headbangende Mr. Oizo is altijd leuk.
Pff, ik moet toch eens op zoek gaan naar een nieuwe avatar. Als ik een geschikte heb gevonden, zou ik zeggen: Tot de Avatar-verkiezing 2007!
Ik ook. Het straalt wel wat uit vind ik. En het past het meest op dit forum!!
Het is soms gewoon appels met peren vergelijken. Er zitten leuke bij, er zitten aparte bij en er zitten mooie historische bij... Aangezien dit een forum is dat de geschiedenis behandelt, vind ik persoonlijk dat de avatar iets met geschiedenis te maken moet hebben. Het feit dat iemand de avatar al lang heeft (en daardoor herkenbaar is geworden) geeft ook de doorslag. Enige twijfel nog tussen Zhukov, Okke en Jurrie (aangezien ik het niet netjes vind om op je eigen avatar te stemmen).
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..." Siegfried Sassoon
Die van Jurrie, ik vind het gewoon een mooie afbeelding!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Mich schreef:Het is soms gewoon appels met peren vergelijken. Er zitten leuke bij, er zitten aparte bij en er zitten mooie historische bij... Aangezien dit een forum is dat de geschiedenis behandelt, vind ik persoonlijk dat de avatar iets met geschiedenis te maken moet hebben. Het feit dat iemand de avatar al lang heeft (en daardoor herkenbaar is geworden) geeft ook de doorslag. Enige twijfel nog tussen Zhukov, Okke en Jurrie (aangezien ik het niet netjes vind om op je eigen avatar te stemmen).
Yup, ik volg je mening dat het over iets historisch zou moeten gaan. Doch had ik graag die 3 mensen die op mijn avatar gestemd hebben willen bedanken!
Ik heb voor de avatar van Sjoerd gestemd. Rustig, duidelijk, persoonlijk, stijlvol en met een knipoog. Kenmerken die hem voor mij de leukste avatar maken.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"