Wie heeft de leukste avatar - verkiezing 2006!
Re: Wie heeft de leukste avatar - verkiezing 2006!
Dus niet alleen op leuk moet worden geoordeeld...Proos schreef:Bij deze de werkelijke verkiezing tot meest geweldige avatar 2006.
De winnaar krijgt de virtuele troffee: "mooiste avatar van wo2forum.nl 2006".
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Mich
- Lid
Het is nogal verwarrend, dat moet toegegeven worden. Het topic heet: 'wie heeft de leukste avatar,' maar de prijs is voor 'de mooiste avatar.'
Er zitten heel wat nietzeggende avatars bij die ik echter wel kan nomineren voor de 'de leukste verkiezing.' Anderen zijn totaal niet leuk, maar wel erg mooi.
Er zitten heel wat nietzeggende avatars bij die ik echter wel kan nomineren voor de 'de leukste verkiezing.' Anderen zijn totaal niet leuk, maar wel erg mooi.

"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
Siegfried Sassoon
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
- Drs. S.
- Lid
ik vroeg me het zelfde ook al af ...Drs. S. schreef:wie heeft er op mij gestemd?

"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi
Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
-
- Lid
Waarom staat in vredesnaam Eric voor
.

Ervaringen met Polen en Auschwitz? Bezoek het topic: op weg naar ... Auschwitz
- Mich
- Lid
Tjeerd schreef:
Kadeeke schreef:
(Ik ben nogal verbaasd dat ik de enige ben die het verwarrend schijnt te vinden. Zonder iemand af te vallen hoor. Peace!
)
Misschien vanwege 'duistere praktijken.' Fraude heeft vrij spel in competities als deze.Waarom staat in vredesnaam Eric voor![]()
![]()

Kadeeke schreef:
Misschien een beetje muggenzifterij, maar wat bedoel je precies? Je vind het dit jaar te moeilijk om drie categorieën te vormen, maar volgend jaar zou dat dan wel kunnen?we kunnen moelijk verschillende categoriën opstellen, misschien iets voor volgend jaar. dan heb je meteen ook drie winnaars.
(Ik ben nogal verbaasd dat ik de enige ben die het verwarrend schijnt te vinden. Zonder iemand af te vallen hoor. Peace!

"They'll know that you've fought for your country
Siegfried Sassoon
Siegfried Sassoon
- Kadeeke
- Lid
Ik wilde zeggen dat de titel op zich nogal algemeen is. De ene heeft liever dat het met geschiedenis te maken heeft, de andere kiest gewoon de leukste, de mooiste of de grappigste. Dus het is nogal algemeen, en zoals iemand al zei het is appelen met peren vergelijken. Persoonlijk heb ik daar nu geen probleem mee, maar ik begrijp die opmerking wel, dat wilde ik dus zeggen.Mich schreef:Tjeerd schreef:Misschien vanwege 'duistere praktijken.' Fraude heeft vrij spel in competities als deze.Waarom staat in vredesnaam Eric voor![]()
![]()
![]()
Kadeeke schreef:Misschien een beetje muggenzifterij, maar wat bedoel je precies? Je vind het dit jaar te moeilijk om drie categorieën te vormen, maar volgend jaar zou dat dan wel kunnen?we kunnen moelijk verschillende categoriën opstellen, misschien iets voor volgend jaar. dan heb je meteen ook drie winnaars.
(Ik ben nogal verbaasd dat ik de enige ben die het verwarrend schijnt te vinden. Zonder iemand af te vallen hoor. Peace!)
Davon geht die Welt nicht unter
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 17 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Wat mij betreft maakt iedereen voor zichzelf de afweging aan welke criteria de avatar moet voldoen een stem te krijgen. Tenslotte zijn alle inhouden (zoals 'mooi' en 'leuk') voor iedereen anders. In de openingspost van deze thread worden diverse termen door elkaar gebruikt, juist om aan te geven dat er niet te veel nadruk moet worden gelegd op een dezer woorden en op basis van eigen voorkeur of algemeenheid een stem mag worden uitgebracht, zonder dat de stemmer zich daar voor hoeft te verantwoorden.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 17 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Waarschijnlijk omdat veel mensen een stem op hem uitgebracht hebbenTjeerd schreef:Waarom staat in vredesnaam Eric voor![]()
.

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905