Vreemde postbode teistert studentes
-
- Lid
Vreemde postbode teistert studentes
Leidse studentes beklagen zich over een ongewenste postbode,die alleen `s nachts aan de deur komt.
Het gaat om een schennispleger,die aan zijn gerief komt in de brievenbus.
Volgens een van de studentes,die anoniem wil blijven,werd alleen al haar brievenbus vijf keer belaagd.
Het enige signalement dat de meisjesstudenten van de exhibitionist kunnen geven is dat het gaat om een blanke man die niet is besneden.
Hij moet vrij lang zijn omdat de brievenbus vrij hoog zit.
De studentes moeten vooral aangifte blijven doen,al was de politie tot nu toe te laat ter plaatse.
En ze moeten niet meteen alles schoonmaken,dan kunnen we een dna-monster nemen.
Het gaat om een schennispleger,die aan zijn gerief komt in de brievenbus.
Volgens een van de studentes,die anoniem wil blijven,werd alleen al haar brievenbus vijf keer belaagd.
Het enige signalement dat de meisjesstudenten van de exhibitionist kunnen geven is dat het gaat om een blanke man die niet is besneden.
Hij moet vrij lang zijn omdat de brievenbus vrij hoog zit.
De studentes moeten vooral aangifte blijven doen,al was de politie tot nu toe te laat ter plaatse.
En ze moeten niet meteen alles schoonmaken,dan kunnen we een dna-monster nemen.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
dan dooft het licht...
-
- Lid
Zal ik maar beginnen,tot nu toe 23 keer bekeken.
En niemand heeft op of aanmerking op dit bizar bericht?
Het zal je maar overkomen zo`n wacko jacko aan de deur,pardon je brievenbus.
Heb wel een tip:als die gast weer bezig is,gewoon een strop om zijn penis leggen en vastbinden aan de deurknop
En dan de politie bellen,wedden dat hij niet wegloopt.
En niemand heeft op of aanmerking op dit bizar bericht?
Het zal je maar overkomen zo`n wacko jacko aan de deur,pardon je brievenbus.
Heb wel een tip:als die gast weer bezig is,gewoon een strop om zijn penis leggen en vastbinden aan de deurknop

En dan de politie bellen,wedden dat hij niet wegloopt.
dan dooft het licht...
dan dooft het licht...
- Tex
- Lid
- Contacteer:
beetje oud nieuws Thor. Als je het nou gepost had toen het nog vers was had je misschien reacties gehad. Maar berichten posten van een week geleden heeft naar mijn mening niet zoveel zin. Heb het al in de krant gelezen dus vind het niet de moeite waard het hier nog eens daarover te hebben.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
-
- Lid
Het was van zaterdag 28-01-2006.Tex schreef:beetje oud nieuws Thor. Als je het nou gepost had toen het nog vers was had je misschien reacties gehad. Maar berichten posten van een week geleden heeft naar mijn mening niet zoveel zin. Heb het al in de krant gelezen dus vind het niet de moeite waard het hier nog eens daarover te hebben.
Dat oud valt wel mee vindt ik,het gaat natuurlijk om de inhoud van het bericht,niet om de versheid zo gezegd.
Of durft men hier niet over te hebben,onderwerpen over b.v. sexuele inhoud is nog steeds een taboe volgens mij.
dan dooft het licht...
dan dooft het licht...
- Tex
- Lid
- Contacteer:
haha, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Vond het eigenlijk wel grappig. Echt iets voor NL als je het mij vraagt. Al zullen de studentes er anders over denken. Maar goed zolang die het 's nachts doet en het geen potlood venterij word moet die maar lekker doen wat die wil, zolang die maar niet in mijn brievenbus gaat prutsen
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
-
- Lid
Behoefte vermelde je,tja de leden hebben misschien een andere behoeftesobel schreef:volgens mij hebben de leden niet zo'n behoefte om hierop te reageren, het is mischien een 'interessant' nieuwsartikel maar dat is dan ook alles.

dan dooft het licht...
dan dooft het licht...
-
- Lid
- Contacteer:
- Drs. S.
- Lid
Re: Vreemde postbode teistert studentes
hahaha kostelijk, maar voor de dames is het natuurlijk dikke sjanker.THOR schreef:En ze moeten niet meteen alles schoonmaken,dan kunnen we een dna-monster nemen.

"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi
Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
- Dodo
- Lid
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Wie weet lokken die studentes hetzelf wel uit en nu word die lastig en melden ze het bij de politie
En misschien vinden ze het al te mooi dat die het doet.
Hij moet maar niet bij mijn huis langs komen pak de heggeschaar en knip zijn speeltje eraf

En misschien vinden ze het al te mooi dat die het doet.

Hij moet maar niet bij mijn huis langs komen pak de heggeschaar en knip zijn speeltje eraf

~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~