ik pak wel de bus naar Spankeren toe!!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

ik pak wel de bus naar Spankeren toe!!

Bericht door Reca »

Nog een lollig bericht (vind ik dan :wink: ) :lol: :

Remise
Dit keer werd hij aangehouden in Spankeren op de Veluwe. Hij reed met een streekbus die hij in Doetinchem uit de remise van het vervoersbedrijf had gestolen. Dezelfde jongen werd eind november al betrapt toen hij met een bus van Apeldoorn naar Dieren reed. Toen pikte hij zelfs passagiers op.
20 kilometer
Een chauffeur van het vervoersbedrijf ontdekte de diefstal en waarschuwde de politie. Korte tijd later zagen agenten in Spankeren de jongen met de gestolen bus rijden. Hij had een kleine 20 kilometer met het gestolen voertuig afgelegd. Of hij dit keer weer passagiers heeft meegenomen, is nog niet bekend.
Harmonica
In november constateerde de politie al dat de jongen in twee dagen tijd drie keer op pad was geweest met een bus. Pas de derde keer werd hij betrapt. Een keer nam hij zelfs een harmonica-bus mee, waarvan ervaren chauffeurs zeggen dat hij moeilijk te besturen is. Toch kwamen er geen klachten over het rijgedrag van de chauffeur binnen.
Jong geleerd
De jongen verklaarde destijds dat hij had leren rijden door heel vaak met buschauffeurs mee te rijden en hun van alles te vragen. Chauffeurs hadden hem ook laten zien hoe zij een bus starten. Omdat de 15-jarige nu opnieuw is betrapt, is hij op het politiebureau in Arnhem in de cel gezet. Justitie moet beslissen wat er verder met de joyrider gebeurt.

Nou wat vinden jullie ervan dat het blijkbaar zo simpel is om even met de bus ervandoor te gaan?? En vinden jullie het niet ook verwonderlijk dat een jongen van 15 zonder brokken te maken met een harmonicabus kan rijden?!! :o
mvg
rémy

bron: http://www.rtlnieuws.nl
----
Gebruikersavatar
Haplo
Lid
Berichten: 3616
Lid geworden op: 03 okt 2005, 17:39
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Haplo »

Net wat hij zelf al zei in zijn verklaring.
Veel vragen en goed opletten.
Kijken hoe je moet insturen in de bochten met zo'n ding.
Dan nog.... Best knap.
Mvg/Best regards, Sipke
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

idd!! doet me een klein beetje denken aan de film catch me if you can met tom hanks en dicaprio :lol:
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Het zou fijn zijn als dit soort berichten in een topic bij elkaar staan. Een soort algemeen " nieuwsberichten " topic.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Plaats reactie