Carnaval
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Voor de Limburgers? En Brabant dan?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Dodo
- Lid
Tijdens Carnaval zat ik op de piste of in de apres ski (jzs wat een slechte muziek daar).. Óók met Zuid-Nederlanders. Al snel kwam de discussie over Carnaval (oft nou leuk was of niet eigenlijk ) en ik kan er opzich nog steeds niet echt de lol er van inzien. Zeker toen ze kwamen met de "Heerenzitting" ofzo. 40 man die gaan juichen als er 1 vrouw binnenkomt, ik zou pas gaan juichen als er 80 vrouwen binnenkwamen...
Maf volk die Zuid-Nederlanders, maar aardige gasten en ze weten wat bier zuipen is.
Maar toch liever wintersport dan Carnaval!
Maf volk die Zuid-Nederlanders, maar aardige gasten en ze weten wat bier zuipen is.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Loek D.
- Lid
Ze zitten daar in de ApresSkiHut omdat ze niet niet weten wat Carnaval echt is... Voor de echte Carnaval moet je nog altijd echt in 't zuiden zijnDodo schreef:Tijdens Carnaval zat ik op de piste of in de apres ski (jzs wat een slechte muziek daar).. Óók met Zuid-Nederlanders. Al snel kwam de discussie over Carnaval (oft nou leuk was of niet eigenlijk ) en ik kan er opzich nog steeds niet echt de lol er van inzien. Zeker toen ze kwamen met de "Heerenzitting" ofzo. 40 man die gaan juichen als er 1 vrouw binnenkomt, ik zou pas gaan juichen als er 80 vrouwen binnenkwamen...
- Mike.H
- Lid
Nog altijd in het Dorpshuis Ons Huus jongeman !.. maar ik kan je verzekeren dat je hier nog altijd goedkoper bier vindC. Works schreef:Ze zitten daar in de ApresSkiHut omdat ze niet niet weten wat Carnaval echt is... Voor de echte Carnaval moet je nog altijd echt in 't zuiden zijnDodo schreef:Tijdens Carnaval zat ik op de piste of in de apres ski (jzs wat een slechte muziek daar).. Óók met Zuid-Nederlanders. Al snel kwam de discussie over Carnaval (oft nou leuk was of niet eigenlijk ) en ik kan er opzich nog steeds niet echt de lol er van inzien. Zeker toen ze kwamen met de "Heerenzitting" ofzo. 40 man die gaan juichen als er 1 vrouw binnenkomt, ik zou pas gaan juichen als er 80 vrouwen binnenkwamen...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Mike.H
- Lid
We Rock ... pff Brandt... Bah echt van dat Belgen bierC. Works schreef:Jullie winnen...
Bij ons is het dan wel Brandt hè!
just kiddin ben je maar aan t peste...
maargoeeed carnaval dat moet je gewoon liggen en je moet in het zuiden wonen, want hier doet er bijna niemand aan dat kan ik je verzekeren
- Mike.H
- Lid
Verrek allé nee toch ehC. Works schreef:Belgen bier???
Vervaardigd uit Zuid-Limburgs bronwater!!!
We hebben ook nog Alfa, Gulpener, Leeuw...
hehe kom nie zo voak in Limburg eigelijk 1x weze rodele ofzo in Valkeburg...