Olympische Winterspelen 2006

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Martijn schreef:Hmm ik vond het vooral zuur voor Verheijen. Dichtbij en dan in de laatste rit je bronzen medaille missen. Hedrick heeft natuurlijk verdiend gewonnen. Echter ik vind hem niet echt sympathiek. Wel een winnaarstype.

Ik heb helaas even de Russische schaatspakken gemist :roll:
poeh maar goed ook... lelijk als de nacht die dingen :S... de Nederlandse en Canadese pakken zijn wel mooi!!

trouwens... Kuipers mag ook de 500 meter starten... was wel een beetje vreemd geweest als het niet mocht, want hij was de enigste die de limiet wel had gehaald van de Nederlanders (dacht dat de limiet onder de 35 seconden lag)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov schreef:
koen schreef:ja was mooi, weer een zilvere en onze eerste goude!!!!!!!!!.

hoe gaat het eigenlijk met belgie??? ik heb nog niks van ze gehoord.
Nou, Bart Veldkamp mag in ieder geval ook de 10km schaatsen... :P

Verder weet ik ook niet wat belgië allemaal doet. :?
er doet toch nog een genaturaliseerde Nederlander voor België mee met het schaatsen... ik weet alleen niet meer hoe hij heet :? ...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Mike.H schreef:er doet toch nog een genaturaliseerde Nederlander voor België mee met het schaatsen... ik weet alleen niet meer hoe hij heet :? ...
Nee, Bart Veldkamp is de enige Belgische langebaanschaatser die meedoet deze spelen. Ik denk dat je André Vreugdenhil bedoelt, die heeft wel voor België geschaatst, maar die doet deze spelen niet mee iig.

België heeft trouwens zowieso maar weinig deelnemers... 4 (!) staan er op de site;

Torino 2006
Вместе мы непобедимы
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

dan zal het lkkr druk weze in het belgiesche feest huis, als ze die hebben :P
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov schreef:
Mike.H schreef:er doet toch nog een genaturaliseerde Nederlander voor België mee met het schaatsen... ik weet alleen niet meer hoe hij heet :? ...
Nee, Bart Veldkamp is de enige Belgische langebaanschaatser die meedoet deze spelen. Ik denk dat je André Vreugdenhil bedoelt, die heeft wel voor België geschaatst, maar die doet deze spelen niet mee iig.

België heeft trouwens zowieso maar weinig deelnemers... 4 (!) staan er op de site;

Torino 2006
ja die bedoelde ik ;)... aha... naja ik vind het niet zo erg... ze doen toch niet mee om de medailles...

wel jammer van Bos, Wennemars, Nijenhuis (oef... materiaalpech) en Kuipers...

Wennemars na de eerste omloop 7e en dan een baggertijd de 2e omloop... Nijenhuis, Kuipers en Bos juist de 2e omloop beter :)! maar toch teleurstellend; hoogste Nederlander (jan bos) = 11e :cry:
wel goed van die Amerikaan Cheek... poeh klasse...heb het over het algemeen niet zo op die Amerikanen (vooral Heddrick vind ik maar een beste eikel) maar deze kerel is echt zown blijhoofd die van de sport geniet en die gun ik het wel :)
Noooou op naar de 1000 meter en daar mooi ff goud :D
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ja idd, ik gun het Joey Cheek ook wel, spontane gozer tenminste. Verschil tussen hem en die Hedrick is dat Cheek het nog leuk en bijzonder vindt dat-ie mag winnen. Chad Hedrick ziet het al als vanzelfsprekend dat-ie wint. En daar heb ik nou zo'n schurfthekel aan he, die arrogantie. :r

Maar Joey Cheek Afbeelding
Вместе мы непобедимы
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Vond het ook leuk om te zien hoe de Nederlandse schaatsers elkaar steunden tijdens de 500 meter. Wennemars ging onderuit na de finish en ik geloof dat Kuipers hem weer overeind tilde. En je zag maar weer even hoe Wennemars XCheek feliciteerde.

779
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

779 schreef:Vond het ook leuk om te zien hoe de Nederlandse schaatsers elkaar steunden tijdens de 500 meter. Wennemars ging onderuit na de finish en ik geloof dat Kuipers hem weer overeind tilde. En je zag maar weer even hoe Wennemars XCheek feliciteerde.

779
;) Nijenhuis hielp Wennemars overeind...

ja was echt leuk dat Wennemars Cheek feliciteerde :)! eerst high-five en daarna dikke knuffel en felicitaties natuurlijk...

en... wie gaat er volgens jullie de 1000 meter winnen ;)?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik twijfelde al wie Wennemars overeind tilde ;)

779
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

1000 meter, dat wordt Jan Bos of Erben Wennemars, ik heb er alle vertrouwen in!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov schreef:1000 meter, dat wordt Jan Bos of Erben Wennemars, ik heb er alle vertrouwen in!!
goedzo :D go Zhukov :D!... heb ook grote hoop in een Nederlandse winnaar, maar er zijn ZOVEEL kanshebbers :shock: ... je weet het maar nooit... wel jammer dat Kuipers niet meedoet :cry: .. hij is de beste Nederlander op de 1000 meter (hij heeft zooo'n goeie slotronde daar sta je echt van te kijken :| ) denk wel dat hij bij de 1500 meter een medaille wint :)! hoop ik wel voor hem...

en voor Nijenhuis hoop ik ook een podiumplek... eigelijk moet het gewoon 1,2,3 Nederland zijn :D

heb je bij de 1000 meter ook 2 ritten, of maar 1?... ik dacht 1?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ja, 1000 meter is maar één rit. Kuipers had idd wel gewoon mee moeten doen, maarha, zelfde geldt voor Gretha Smit. Die hoort natuurlijk ook eigenlijk gewoon te rijden op de 5 (en misschien ook wel de 3) kilometer.

Niks ten nadele van Kleinsman, ook wel sneu natuurlijk dat iedereen zo over haar valt nu, maar Smit had ik het zeker wel gegund!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov schreef:Ja, 1000 meter is maar één rit. Kuipers had idd wel gewoon mee moeten doen, maarha, zelfde geldt voor Gretha Smit. Die hoort natuurlijk ook eigenlijk gewoon te rijden op de 5 (en misschien ook wel de 3) kilometer.

Niks ten nadele van Kleinsman, ook wel sneu natuurlijk dat iedereen zo over haar valt nu, maar Smit had ik het zeker wel gegund!!
ja precies... zo zielig voor haar... net op de weg terug en alles en dan doordat iemand anders slecht rijd, kan je zelf niet meer meedoen... lijkt me echt lullig...

1000 meter = in ieder geval een Nederlandse medaille :D!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Mike.H schreef:1000 meter = in ieder geval een Nederlandse medaille :D!
Ja!! Als Wennemars zich rustig weet te houden dan zit het erin. Bos twijfel ik een beetje over, leek niet heel scherp op de 500...
Nijenhuis zit wel goed als je Gerard Kemkers moet geloven, hopen dat-ie aan z'n 'nieuwe' schaats kan wennen.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Zhukov schreef:
Mike.H schreef:1000 meter = in ieder geval een Nederlandse medaille :D!
Ja!! Als Wennemars zich rustig weet te houden dan zit het erin. Bos twijfel ik een beetje over, leek niet heel scherp op de 500...
Nijenhuis zit wel goed als je Gerard Kemkers moet geloven, hopen dat-ie aan z'n 'nieuwe' schaats kan wennen.
ja idd.. Bos was écht te nerveus aan zijn eerste 500 begonnen.. zijn 2e 500 was wel goed...

haha wat vond je eigelijk van de letterlijk binnenvliegende Fentong Yu :P?... beste snoekduik... leek net alsof die zijn tegenstander zo probeerde voor te blijven :P
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Plaats reactie