Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb het filmpje ook niet bekeken, ik heb vroeger eens gezien hoe ze dat deden met katten in China, levend villen en dan in kokend water . Tis triestig
Ik vind het verschil tussen Dier & Mens nog altijd erg groot, maar dat kan liggen aan de mening van de mensen uit ons dorp. Die zijn allemaal een beetje hard tegen dieren.
C. Works schreef:Ik vind het verschil tussen Dier & Mens nog altijd erg groot, maar dat kan liggen aan de mening van de mensen uit ons dorp. Die zijn allemaal een beetje hard tegen dieren.
Maar vind jij dit dan normaal om op zon manier een besst pijn te laten lijden, afmaken gaat meschien wel te ver maar om die gasten is met stokkken op hun hasses te slaan en levend te laten villen zou ik wel terecht vinden.
Natuurlijk niet, maar ik vind dat je niet zo kunt zeggen "tegen de muur met die gasten!". Ik zie ze liever in de gevangenis terwijl ze een werkstraf aan het verrichten zijn.
maar als we dit vergelijken met biokippen die alleen maar het daglicht zien als ze geslacht worden... dat is in principe ook triest.. maar daar zijn wij weer de schuld van... het is gewoon over het vraag en aanbod gedoe..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''