Counterstrike

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Unyuu
Lid
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 feb 2006, 17:33

Bericht door Unyuu »

okke schreef:
Unyuu schreef:2) Is het verkeerd om een boodschap door te geven, in wat voor omgeving dan ook? Ik heb geen ander spel waarin ik sprays kan spuiten op de muur anders zou ik het ook wel doen.
Het is niet verkeerd om jouw boodschap door te geven. Of om wat jij denkt dat Anne Frank als boodschap door had willen geven. Let er wel op hoe je die boodschap doorgeeft en waar. In een computerspelletje waar je alleen mensen tegenkomt die jouw virtuele persoonlijkheid van kant willen maken, of die jou willen helpen andere virtuele persoonlijkheden van kant te maken, daar vind ik het niet gepast om jouw idee van Anne Frank's boodschap over het afwijzen van terrorisme te verkondigen op zo'n manier.
Nooit eens iets zoals "Leuk dat je haar bericht door wilt geven zelfs in een SPEL", jongeren spelen vaak spellen ... als je een duidelijke boodschap wilt doorgeven aan Jongeren kan je dat in spellen doen.
Zoals ik eerder schreef; maak het jouw boodschap, of de boodschap van jouw virtuele persoonlijkheid, maar laat Anne Frank alsjeblieft buiten de (virtuele) oorlogsvoering.
Ik kan me nog onder controle houden maar er zijn jongeren die hierdoor de weg kwijt raken en het criminele pad opgaan, denk daar eens over na, inplaats van altijd maar te zeiken als een geit.
Hoe toch op met 'onder controle houden' en 'zeiken als een geit'. Er is je meegedeeld dat mensen jouw manier van je mening verkondigen in deze situatie (dit spel) met vreemde ogen bekijken en er zijn zelfs suggesties gegeven hoe je je mening wel zou kunnen verkondigen. Dat heet 'opbouwende kritiek'.

Denk eens na jongeren spelen veel spellen, als je een boodschap wilt doorgeven doe je dat door ze in spellen te vertonen.

Een schietspel is de perfecte plek om je afwijzen te laten zien voor ECHTE terrorisme buiten het spel.

Heel veel mensen kennen Anne Frank en hebben her heus wel gezien op TV dus dan denken ze na over haar en over wat ze dacht en misschien zoeken ze het zelfs op.

Er vroeg me namelijk iemand wie het ook alweer was omdat hij haar bekend vond uitzien.

Een spel is entertainment, jij beeld het af alsof iedereen agressief is ofzo.
en het verschilt van de werkelijkheid, denk daar over na.

Ennu het is mijn boodschap hoor, want ik doe het toch op de muur of niet soms?
Adults are fools that help create the criminals of tomorrow
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Unyuu schreef:
Ik weet niet wat het met "volwassen" mensen is maar jullie begrijpen niks van jongeren en hoe ze hun boodschappen doorbrengen.
spreek voor je zelf!!
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Unyuu schreef: Vergeten jullie niet hoe Hitler een psychopaat is geworden? Ook omdat nooit iemand hem accepteerde, hij zag toen de Joden die wel goede banen hadden en tja daar begon het mee, hadden het Nederlanders geweest dan hadden het Nederlanders geweest, maar goed dat niemand hem accepteerde is gewoon de sleutel geweest waarom hij een psychopaat is geworden.
wil je hiermee zeggen dat jij de nieuwe adolf hitler gaat worden
omdat de meeste mensen dit niet vinden kunnen?
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

hij zal niet meer reageren :)

ban..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
^kev
Lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:50
Locatie: Someren, N - Brabant

Bericht door ^kev »

jaa, ik vondt het een beetje Vaag verhaal :| want ik denk niet dat er nou een terrorist dat spel zit te doen en denkt bij zich zelf, o wat ben ik toch slecht bezig maja, laat maar hangen :)
<('.'<)
Plaats reactie