>Beste Signature van Forum.wo2.nl!!!- Nomineer jezelf!<
- Loek D.
- Lid
>Beste Signature van Forum.wo2.nl!!!- Nomineer jezelf!<
Hallo iedereen!
Ik heb het idee om een POLL te maken over de beste signature van Forum.wo2.nl. Hierbij kun je jezelf nomineren! Ik heb al een lijst gemaakt, maar het zijn er zo veel, dat me dit een beter idee leek.
De bedoeling is dan om over ca. 50 dagen een POLL te maken over dit onderwerp.
Hieronder zal ik een lijst bijhouden met signatures, die ik na elke nominatie zal wijzigen. Ik zet Drs. S. alvast in de lijst, omdat ik het met hem al over dit onderwerp heb gehad in het topic "beste avatar 2006".
Misschien kunnen de moderators hier ook nog een klein trofeetje aan koppelen?
Signatures:
-Drs. S.: "Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi
-Haplo:"Permission to speak, sir," "I may be old but I can still give them the old cold steel, and they don't like it up'em, you know, they do not like it."
-Tim Y.: A man is not dead, until he is forgotten.
-Bob:"Laat één ding duidelijk zijn: Geweld heeft in Nederland nooit het laatste woord"
-Arjen:Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
-C.Works:"It's not about dying for your county, it's about making your enemy die for theirs..." (1st Airborne division)
-Eric:''I'll see you in Berlin or Hell, whatever i first get in''
-Proos: Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
-Sjoerd:'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
-Alex Retreat?!? We're just advancing in another direction..
-Dean: Elk probleem heeft een oplossing, anders was het ook geen probleem.
-Wittmann: Si Vis Pacem, Para Bellum
-Pvt_Ed:"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
-Mike H.: 6 April 1945 Ehrler started for his last flight. He shot down two B-17 bomber and had no more ammunition. he rammed in "Kamikaze" style
a 3rd B-17. His last words aimed to his friend Theo Weißenberger were
" We see us in Walhalla ! "
-Nicodemus:''Sweat saves blood, blood saves lives, and brain saves both.'' - Erwin Rommel
-Charly1975: Nuts! (Brigadegeneraal Anthony McAuliffe)
Het leven van een tulp gaat niet over rozen (Charly1975)
-Harro:
(\_/)
(o.o)
(><)
-Sobel: making peace is harder than making war. A. Stevenson. ||1900-1965||
-Robbin Vercammen: De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
-Feldmarschall: I reject your reality and substitute my own
'D'r pruusj voort volle gaas achteroet toen du Amerikoönsje Shermans 't Ranzellerveld aafkoomte..'
-Hell-Fire:"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
-Mich:"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
Ik heb het idee om een POLL te maken over de beste signature van Forum.wo2.nl. Hierbij kun je jezelf nomineren! Ik heb al een lijst gemaakt, maar het zijn er zo veel, dat me dit een beter idee leek.
De bedoeling is dan om over ca. 50 dagen een POLL te maken over dit onderwerp.
Hieronder zal ik een lijst bijhouden met signatures, die ik na elke nominatie zal wijzigen. Ik zet Drs. S. alvast in de lijst, omdat ik het met hem al over dit onderwerp heb gehad in het topic "beste avatar 2006".
Misschien kunnen de moderators hier ook nog een klein trofeetje aan koppelen?
Signatures:
-Drs. S.: "Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi
-Haplo:"Permission to speak, sir," "I may be old but I can still give them the old cold steel, and they don't like it up'em, you know, they do not like it."
-Tim Y.: A man is not dead, until he is forgotten.
-Bob:"Laat één ding duidelijk zijn: Geweld heeft in Nederland nooit het laatste woord"
-Arjen:Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
-C.Works:"It's not about dying for your county, it's about making your enemy die for theirs..." (1st Airborne division)
-Eric:''I'll see you in Berlin or Hell, whatever i first get in''
-Proos: Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
-Sjoerd:'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
-Alex Retreat?!? We're just advancing in another direction..
-Dean: Elk probleem heeft een oplossing, anders was het ook geen probleem.
-Wittmann: Si Vis Pacem, Para Bellum
-Pvt_Ed:"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
-Mike H.: 6 April 1945 Ehrler started for his last flight. He shot down two B-17 bomber and had no more ammunition. he rammed in "Kamikaze" style
a 3rd B-17. His last words aimed to his friend Theo Weißenberger were
" We see us in Walhalla ! "
-Nicodemus:''Sweat saves blood, blood saves lives, and brain saves both.'' - Erwin Rommel
-Charly1975: Nuts! (Brigadegeneraal Anthony McAuliffe)
Het leven van een tulp gaat niet over rozen (Charly1975)
-Harro:
(\_/)
(o.o)
(><)
-Sobel: making peace is harder than making war. A. Stevenson. ||1900-1965||
-Robbin Vercammen: De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
-Feldmarschall: I reject your reality and substitute my own
'D'r pruusj voort volle gaas achteroet toen du Amerikoönsje Shermans 't Ranzellerveld aafkoomte..'
-Hell-Fire:"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
-Mich:"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
Laatst gewijzigd door Loek D. op 13 mar 2006, 19:56, 28 keer totaal gewijzigd.
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Nah, zal ik dan mijn eigen sig maar eens nomineren?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
http://odeon.xs4all.nl/
- Drs. S.
- Lid
Ik vind andere mensen nomineren een beter idee. In dat geval had ik Arjen al genomineerd in de avatar thread.
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi
Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Ik nomineer Okke's signature!
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Ik stel voor signatures met links uit te sluiten. Het gaat om de signatures met een mooie quote daarin bijvoorbeeld, of iets aparts/bijzonders.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Nomineer ik jou toch gewoon Probleem opgelost.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905