>Beste Signature van Forum.wo2.nl!!!- Nomineer jezelf!<
- Mike.H
- Lid
geen idee we wachten wel in spanning afokke schreef:Zou het niet "[...] it would've been lost" moeten zijn?Mike.H schreef: The Spitfire didn't win the battle of brittain, but without the Spit it has been lost bedoel je denk ik>?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Mike.H
- Lid
ik vond mijne die ik eerst had wel goed; From my rotten body flowers shall grow and I am in them and that is eternity...C. Works schreef:Kennen jullie nog mensen met goede citaten die nog niet in de lijst staan?
- Mike.H
- Lid
ik was hier eerst onder de naam Mike Hazeleger en toen had ik die wel, maar toen deed dat account het opeens niet meer en toen dacht ik toen ik een nieuwe maakte; achja dan ook maar een nieuwe sloganC. Works schreef:Waarom heb je hem dan verandert?
- wittmann
- Lid
- wittmann
- Lid
waarom hebben landen een leger dan?Arjen schreef:Ik wil dezegraag denomineren.Sjoerd schreef:Si Vis Pacem, Para Bellum
Betekende het niet iets als: 'Indien gij de vrede wilt, weest dan op de oorlog voorbereid.' Ofzoiets?
Het betkent namelijk, vrij vertaald:Dit werkt mijns inziens oorlogen in de hand en is dus niet leuk.In tijden van vrede bereidt u zich beter voor op oorlog.
zodat als ze aangevallen worden ofzoiets ze terug kunnen vechten.
als je je niet voorbereid op oorlog dwv je verdediging verwaarloosd
ben je snel verloren zien 1940
elk land bereid zich voor op oorlog, ook in tijd van vrede.
ik snap niet waarom deze uitspraak dan fout is.
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Aha. Een kloon dus?Mike.H schreef:ik was hier eerst onder de naam Mike Hazeleger en toen had ik die wel, maar toen deed dat account het opeens niet meer en toen dacht ik toen ik een nieuwe maakte; achja dan ook maar een nieuwe sloganC. Works schreef:Waarom heb je hem dan verandert?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
- Mike.H
- Lid
kloon?... hij rekende me wachtwoord hier niet meer goed dusja... ik was niet gebanned ofzo... als je dat erg vind; tsjaIronclad schreef:Aha. Een kloon dus?Mike.H schreef:ik was hier eerst onder de naam Mike Hazeleger en toen had ik die wel, maar toen deed dat account het opeens niet meer en toen dacht ik toen ik een nieuwe maakte; achja dan ook maar een nieuwe sloganC. Works schreef:Waarom heb je hem dan verandert?
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Nou kijk: alsje geen leger hebt dan kan je ook geen oorlog hebben.wittmann schreef:waarom hebben landen een leger dan?Arjen schreef:Ik wil dezegraag denomineren.Sjoerd schreef:Si Vis Pacem, Para Bellum
Betekende het niet iets als: 'Indien gij de vrede wilt, weest dan op de oorlog voorbereid.' Ofzoiets?
Het betkent namelijk, vrij vertaald:Dit werkt mijns inziens oorlogen in de hand en is dus niet leuk.In tijden van vrede bereidt u zich beter voor op oorlog.
zodat als ze aangevallen worden ofzoiets ze terug kunnen vechten.
als je je niet voorbereid op oorlog dwv je verdediging verwaarloosd
ben je snel verloren zien 1940
elk land bereid zich voor op oorlog, ook in tijd van vrede.
ik snap niet waarom deze uitspraak dan fout is.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- Mike.H
- Lid
als je geen leger hebt kan je niet aanvallen/jezelf verdedigen dat bedoeld Arjen te zeggen lijkt meZEN.45 schreef:Arjen:Zoals Tibet ?Nou kijk: alsje geen leger hebt dan kan je ook geen oorlog hebben.