We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
johan willaert schreef:Zowel ikzelf als de eigenaar van de 'Market garden' Collectie verzamelen al vele jaren US materieel.
Vroeger werden we zelfs smalend bekeken omdat we geen Duits verzamelden.
En neen, spijtig genoeg zullen de prijzen waarschijnlijk niet dalen....... alleen al omdat de vraag zo groot blijft en het aanbod zo laag..........
Het zijn namelijk de kopers (verzamelaars) die de prijzen bepalen.......
En, niet alles uit mijn verzameling staat op mijn site.......................
Charly1975 schreef:Heeft Oldcontemptible misschien goede tips voor een film die volgens hem wel goed is ?
Er zijn bij mijn weten maar twee goede oorlogsfilms gemaakt door Duitsland; Das Boot en Der Untergang.
De reden waarom Amerika wel 'goede' oorlogsfilms maakt ligt 'm in het feit dat er in Hollywood geld genoeg is voor zulke films en elders niet.
Andere vraag: weet iemand al iets meer over de nieuwe serie 'The Pacific War' ?? Dit is zeg maar BoB maar dan over een groep Amerikanen die tegen de Japanners vecht.
Nog niet zo lang geleden mezelf aangemeld maar zit inmiddels toch al wel op een redelijk aantal geplaatste berichten. De één wat serieuzer dan een ander.....
Hallo ik ben Kevin en ben 14 jaar, ik woon in Someren en ben zelf nogal geinterreseert in de 2ww ( vandaar dat ik lid ben ) ik doe eigelijk niet echt iets sparen, maar ik maar wel modelbouw. ik maar modelbouw in de schalen 1:35 en dan alleen militaire voertuigen.
Die andere Timo schreef:Werner Wendt was er ook. Is dit iemand opgevallen?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold