en dan ben je de oude slechterik...
- Harro
- Lid
Nee, dat kan niet hoor! We moeten om onze act denken!bollebekboerke schreef:Weet je wat Harro, ik ben het met je eens.Harro schreef:Gewoon hoofdtelefoon ophouden en niets laten merken. Als je geen reactie geeft is de lol er snel vanaf voor die kinderen.

De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- sobel
- Lid
-
- Lid
- ^kev
- Lid
- Harro
- Lid
Mijn hemel jongens. Het zijn kinderen en die gedragen zich nu eenmaal zo. Ze moesten ergens om lachen. Big deal.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
- Loek D.
- Lid
Volgens mij valt dat dan toch best wel meesobel schreef:mijn lontje is vrij lang, zoals te merken is in de beginpost, ik heb eerst geprobeerd met deze jongen een gesprek aan te gaan... er is geen geweld gebruikt....

Je reageert al op het minste...
Dat jij je aandacht toch verspilt aan lachende kinders!
- sobel
- Lid
- Mich
- Lid
Koen schreef:
Nee, maar niet alle Haarlemmers zijn slecht hoor.
Mich neemt offtopic even een generalisatie weg...
Hee hee hee. Wij zijn hier heus wel wat gewend hoor. Zolang zo'n grote mond maar in het algemeen (beschaafd) Nederlands gaat, want zo hoort dat hier.gelukkig had ik een groote mond, en dat zijn die haarlemmers niet helemaal gewend. Dit is ook 1 van de redenen dat ik het niet zo heb op haarlemmers, maar dat is een ander verhaal.

Mich neemt offtopic even een generalisatie weg...
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
- ZEN.45
- Lid