Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
alex schreef:Iedereen ff het leger insturen lijkt me wel goed idee eigk. Beetje manieren bij leren enzo
Dat is de verantwoordelijkheid van de ouders... En het is vrij moeilijk iets dat 18 jaar lang verzuimd is even goed te maken. (Hoewel het voor bepaalde personen toch wel nuttig zou zijn even wat respect en discipline te leren...)
Maar terug on-topic: Ik werk trouwens bij de Koninklijke Marine.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
ja dat had ik al eens gelezen ja... als je maar in een EU land woonde ofzo mag je al bij het Belgische leger... das toch ook vaag.. zijn er dan niet genoeg Belgen die het leger in willen?..
@ Proos: dat is waarschijnlijk dit jaar ofzo, maja ik ben pas 15 eh gewoon een broekie nog.. dus dat duurd nog we een jaar of 2/3..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Dat aantal is van dit jaar, maar het is niet zo dat ze het ene jaar 7000 man nodig hebben en het jaar erop geeneen. Defensie is de grootste personeelwerver in Nederland en over twee/drie jaar willen ze je maar wat graag hebben lijkt mij!
Als 'ze' over mijn hobby horen vragen ze meteen: "Wil je later dan bij de landmacht"?
Dan zeg ik NEE.
De moderne oorlogsvoering "spreekt mij niet zo aan" op het zachst gezegd. Ik hou niet zo van al dat gurillia-gedoe...
Ook de wapens zijn veel te zwaar geworden.
Maar ja, als je nooit uitgezonden hoeft te worden kan ik me er best
wat bij voorstellen om bij de landmacht te gaan.
Mij lijkt het eigelijk wel wat, landmacht
maar niet voor vaste baan, gewoon een jaartje lijkt me wel leuk en interresant. maar ik ben niet zn tiepe dat vroeg opstaat, veel sport enzo
oh sorry niet bij nagedacht (a).. wat voor niveau doe je dan ?
ik zit in havo 3 btw
door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?
mvg
Rémy