ja kan... je kan ook naar de KMA gaan als officier maar het ligt er maar net aan wat je allemaal leuk vind enz.Rémy carré schreef:door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?Mike.H schreef:oh sorry niet bij nagedacht (a).. wat voor niveau doe je danRémy carré schreef:en school dan???
ik zit in havo 3 btw
mvg
Rémy
Misschien iemand op dit forum die bij de landmacht werkt?
- Mike.H
- Lid
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Persoonlijk heb ik liever een baan die ik leuk vind dan dat ik er grof geld mee verdien. Is wel leuk natuurlijk, maar het is niet mijn eerste prioriteit. Wil je echter rijk worden, dan moet je niet bij de krijgsmacht gaan werken (je krijgt er uitstekend betaald, maar 'voor het grote geld' zit je er niet goed).Rémy carré schreef:door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
- Reca
- Lid
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Rustig, jij schreef:Rémy carré schreef:ik zeg toch ook niet dat ik die baan met het grote geld tegen mijn zin doe?
Het kwam op mij over alsof geld jouw eerste prioriteit is. Ik zeg alleen maar dat een leuke baan bij mij prioriteit heeft. Maar als je een baan vind die beide zaken combineert is dat natuurlijk helemaal mooi!Rémy carré schreef:dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan
- Mike.H
- Lid
helemaal gelijk... mij gaat het er ook zeker om dat ik in de toekomst een baan heb die ik leuk vind en als ik later in mijn sterfbedje lig moet ik natuurlijk wel de gedachte hebben van; ik heb iets met mijn leven gedaan!...Ironclad schreef:Persoonlijk heb ik liever een baan die ik leuk vind dan dat ik er grof geld mee verdien. Is wel leuk natuurlijk, maar het is niet mijn eerste prioriteit. Wil je echter rijk worden, dan moet je niet bij de krijgsmacht gaan werken (je krijgt er uitstekend betaald, maar 'voor het grote geld' zit je er niet goed).Rémy carré schreef:door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?
- Loek D.
- Lid
Met HAVO naar de universiteit?Rémy carré schreef:door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?Mike.H schreef:oh sorry niet bij nagedacht (a).. wat voor niveau doe je danRémy carré schreef:en school dan???
ik zit in havo 3 btw
mvg
Rémy
Op welke school zit jij ?

Laten we maar Back-on-topic gaan!

- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Volgens mij doet hij VWO?C. Works schreef:Met HAVO naar de universiteit?Rémy carré schreef:door toeval (<---heel verhaal) zit ik pas op 4vwo. Maar mijn punten enzo zijn goed, dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan (universiteit -goedbetalende job) toch?Mike.H schreef: oh sorry niet bij nagedacht (a).. wat voor niveau doe je dan?
ik zit in havo 3 btw
mvg
Rémy
Op welke school zit jij ?![]()
![]()
![]()
Laten we maar Back-on-topic gaan!
- Reca
- Lid
ik ben rustigIronclad schreef:Rustig, jij schreef:Rémy carré schreef:ik zeg toch ook niet dat ik die baan met het grote geld tegen mijn zin doe?

Het kwam op mij over alsof geld jouw eerste prioriteit is. Ik zeg alleen maar dat een leuke baan bij mij prioriteit heeft. Maar als je een baan vind die beide zaken combineert is dat natuurlijk helemaal mooi![/quote]Rémy carré schreef:dus zoals het er nu voorstaat kan ik beter meteen voor het grote geld gaan
Kijk, en dat heb ik dus naar mijn idee wel gevonden, maar mijn carriereplannen staan nog niet vast, ben namelijk een twijfelaar

----
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
In het leger lijkt me wel leuk alleen wel met voertuigenrichting op ofzo,
Moet toch kunnen
de tanks,jeeps,vrachtwagens enz... moeten ook gemaakt worden jah.
Of eod lijkt me ook wel interresant om te doen.
Maarja ik ga pas andere keuze maken als ik dit examen niet kan doen
Moet toch kunnen

~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~

- Mike.H
- Lid
en terechtthe_king88 schreef:In het leger lijkt me wel leuk alleen wel met voertuigenrichting op ofzo,
Moet toch kunnende tanks,jeeps,vrachtwagens enz... moeten ook gemaakt worden jah.
![]()