Welke muziek luister je nu ?
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- ^kev
- Lid
http://www.lotplochem.tk
lotp - yoghurt
next:
Red hot chilli peppers - By the way
wow, red hot zijn zoo goed, echt
lotp - yoghurt
next:
Red hot chilli peppers - By the way
wow, red hot zijn zoo goed, echt
- Charly1975
- Lid
- Charly1975
- Lid
Nee zo oud ben je niet...Ska is geweldig !!Peter schreef:Ska is van oorsprong een Jamaicaanse muzieksoort waaruit ook de reggae is voortgekomen. In de jaren '80 werd Ska herontdekt en waren er bands zoals Madness die het speelden. Madness bestaat nog steeds en er zijn in de loop van de jaren meer bands bijgekomen die Ska spelen! Misschien ken je de band Doe Maar? De beroemde Nederlandse band had ook veel ska-invloeden in hun muziek. Ach.... ben ik al zó oud?^kev schreef:wat is een ska ?Peter schreef:Geniale Italiaanse ska
Spaanse Ska band: Ska-P
Meer info over ska even opgezocht op Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ska
En op dit moment luister ik: Bruce Springsteen - The river
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Dodo
- Lid
Bad Religion - Atomic Garden
En daarna even keihard Drum N Bass! Verjaardag vanavond van een vriendin en dan krijg je van die jolige RnB in de club waar we wsl heen gaan. Dus ik ga ff jungle in me kamer
En ik denken dat junglen maf is..
Skanken:
En daarna even keihard Drum N Bass! Verjaardag vanavond van een vriendin en dan krijg je van die jolige RnB in de club waar we wsl heen gaan. Dus ik ga ff jungle in me kamer
En ik denken dat junglen maf is..
Skanken:
De basis van de dans heeft nog het meest weg van wandelen zonder vooruit te komen, gecombineerd met het melken van een denkbeeldige koe.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944