Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Ska is van oorsprong een Jamaicaanse muzieksoort waaruit ook de reggae is voortgekomen. In de jaren '80 werd Ska herontdekt en waren er bands zoals Madness die het speelden. Madness bestaat nog steeds en er zijn in de loop van de jaren meer bands bijgekomen die Ska spelen! Misschien ken je de band Doe Maar? De beroemde Nederlandse band had ook veel ska-invloeden in hun muziek. Ach.... ben ik al zó oud?
Nee zo oud ben je niet...Ska is geweldig !!
Spaanse Ska band: Ska-P
En daarna even keihard Drum N Bass! Verjaardag vanavond van een vriendin en dan krijg je van die jolige RnB in de club waar we wsl heen gaan. Dus ik ga ff jungle in me kamer
En ik denken dat junglen maf is..
Skanken:
De basis van de dans heeft nog het meest weg van wandelen zonder vooruit te komen, gecombineerd met het melken van een denkbeeldige koe.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944