Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
^kev schreef:RED HOT CHILLI PEPPERS - DANI CALIFORNIA
is nu al de 3e keer achtereen dat ik het luister
Duurt dat nummer nu 1:56 of heb ik de verkeerde versie? Vindt hem wat aan de kort kant (tijdsduur). Nummer is verder cool!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Duurt dat nummer nu 1:56 of heb ik de verkeerde versie? Vindt hem wat aan de kort kant (tijdsduur). Nummer is verder cool!
Nee, nummer duurt 4:40 minuten, dus je hebt de verkeerde , ik had al zolang gewacht totdat ik het nummer ergens kon krijgen, en nu heb ik hem eindelijk
Nee, nummer duurt 4:40 minuten, dus je hebt de verkeerde , ik had al zolang gewacht totdat ik het nummer ergens kon krijgen, en nu heb ik hem eindelijk
Hij staat nu ook in mijn lijstje, dank je wel!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
pvt_Ed schreef:
Survivor - eye of the tiger..
@Sjoerd
Goede keuze!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944