Nou het was bijna klaar die disco toen opeens zo'n *ik houd het netjes* een allochtoon tegen me aan kwam duwen.. dus ik zeg zo; doe is normaal en ik duw hem weg.. komt er opeens zo'n andere dronken Allochtoon aan en die geeft me opeens een dreun.. nou ik ben best wel stevig en ik kan wel tegen een stootje, maar ik was echt verbaasd dat ik opeens een dreun kreeg.. dus ik stond daar zo; Heuh:shock:.. maar gelukkig was er nog een vriend van mij die die Allochtoon 2 dreunen voor z'n hoofd gaf en toen kwam de security eraan dus dat was mazzel...
Ik wil naar die jongen toe om te praten.. krijg ik opeens nog een haal naar me hoofd.. ik buk en opeens weer security... dusja ik dacht; naja dan maar niet praten hoor..
Wij fietsen naar huis en opeens word ik van me fiets af gemept... ik val dus best wel hard op de grond zegmaar en ik stond net op tijd op, anders was er iemand op me gaan staan.. ik krijg stuk of 2 dreunen voordat ik eindelijk mijn *belager* zie staan...
maar toen ik hem eenmaal in beeld had gaf ik hem toch een best harde vuistslag op ze kin en hij viel best wel hard op de grond..
ondertussen kwamen er nog een stuk of 8 allochtonen aan en ik denk; ja daag.. dus ik sprinten naar mijn vrienden... en eenmaal daar komt er weer een aan.. maar deze zag ik wel op tijd en gaf ik dus een flinke dreun. Al m'n knokkels zijn er rood en blauw van geworden en die jongen wankelde op z'n benen dus hij was best wel hard... maar toen liep ik weg en ik hoorde iemand keihard achter me aanrennen... dus ik sprinten en eenmaal bij m'n vrienden aangekomen (zonder fiets.. fietssleutel was eruit gejat) en een vriend zegt zo; shit mike.. wie heeft er aan je gezeten.. dus ik zo; weet niet wat dan?... hij wijst zo naar mijn broek... ik kijken.. een gat erin... en een beste snee in m'n been van een mes van een allochtoon... dus ik me fiets ergens neerzetten en bij iemand anders achterop naar huis...
Zien we opeens het busje van de beveiliging staan vlakbij een groep van 15 allochtonen die ons stonden op te wachten.. wij geluk hebben, want 6 tegen stuk of 15 dat gaat niet..
Resultaat; totaal 13 blauwe plekken/schrammen/ sneeën... Bedankt allochtonen...
Moraal van het verhaal; waar gaat het heen met de samenleving? ik kan nog niet eens naar een discotheek gaan om lekker te feesten of er word met messen gezwaaid e.d .. er werd gezegd dat je geen vooroordelen moest hebben.. nou na dit heb ik die dus WEL.. volgende keer als ik naar die disco ga, ga ik dus met zeker een dozijn vrienden want ik heb geen zin in dit gezeur...
Wat moet je er nou aan doen om die mensen te begrijpen... shit... ik wil praten... willen ze dat niet... wat dan

oh en btw; ik heb deze perongeluk bij vragen geplaatst ipv. bij babbelbox... als een mod hem alsjeblieft zou willen verplaatsen; dank