Avondje disco
- PPL
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Ik houdt het op een verruwing van de gehele samenleving. Alles moet tegenwoordig maar kunnen en gewoon zijn, iedereen moet de ander uit kunnen maken voor weet ik wat, onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Gangsta is tegenwoordig cool, een beetje fatsoensnormen zijn ver te zoeken. Mensen dringen bij de roltrap en de lift, niemand staat meer op voor oude mensen in de metro en bij de kassa is voorpiepen eerder regel dan uitzondering. Durf er bovendien nog eens iets van te zeggen, dan is de winkel te klein en ben jij de boosdoener.
Wat ik er als laatste over kwijt wil; waar gevochten wordt zijn altijd 2 partijen in het spel. Ik wil graag geloven dat jullie niet begonnen zijn, maar vreemd is het wel dat je twee weken geleden al gevochten hebt en nu alweer met een groep op de vuist gaat. Dat zal toch niet komen omdat jullie zo gezellig iedereen met rust aan het laten zijn??
Wat ik er als laatste over kwijt wil; waar gevochten wordt zijn altijd 2 partijen in het spel. Ik wil graag geloven dat jullie niet begonnen zijn, maar vreemd is het wel dat je twee weken geleden al gevochten hebt en nu alweer met een groep op de vuist gaat. Dat zal toch niet komen omdat jullie zo gezellig iedereen met rust aan het laten zijn??
Вместе мы непобедимы
- ^kev
- Lid
Klopt, maar als vriendengroep kom je voor elkaar op ( tenminste zo is het bij ons ) dus als je vriend word geslagen, ga je niet op een afstandje toe staan kijken, tenminste ik niet.Zhukov schreef:Ik houdt het op een verruwing van de gehele samenleving. Alles moet tegenwoordig maar kunnen en gewoon zijn, iedereen moet de ander uit kunnen maken voor weet ik wat, onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Gangsta is tegenwoordig cool, een beetje fatsoensnormen zijn ver te zoeken. Mensen dringen bij de roltrap en de lift, niemand staat meer op voor oude mensen in de metro en bij de kassa is voorpiepen eerder regel dan uitzondering. Durf er bovendien nog eens iets van te zeggen, dan is de winkel te klein en ben jij de boosdoener.
- Harro
- Lid
Het gekke is dat ik dit gedrag vroeger elke week meemaakte met een jongen in Abcoude die luisterde naar de naam Jeroen. Hij en zijn maten stampten elke vrijdagavond een willekeurige kroegganger in elkaar. Ik denk dat ik voortaan maar iedereen die Jeroen heet ga haten
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Ik heb zelf het idee dat dit te maken heeft met het anders overkomen van de wereld dan hoe het echt is.Zhukov schreef:Ik houdt het op een verruwing van de gehele samenleving. Alles moet tegenwoordig maar kunnen en gewoon zijn, iedereen moet de ander uit kunnen maken voor weet ik wat, onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Gangsta is tegenwoordig cool, een beetje fatsoensnormen zijn ver te zoeken. Mensen dringen bij de roltrap en de lift, niemand staat meer op voor oude mensen in de metro en bij de kassa is voorpiepen eerder regel dan uitzondering. Durf er bovendien nog eens iets van te zeggen, dan is de winkel te klein en ben jij de boosdoener.
Het lijkt namelijk vaak zo dat de schreeuwlelijk in kwestie zo zeker is van zijn zaak dat hij dit overal durft te verkondigen; dit terwijl hij dit vaak uit onzekerheid of schuldbewustheid/zelfontkenning doet.
De rustige,kalme mens die weet dat ie het bij het juiste eind heeft komt vaak zwak over omdat ie de noodzaak niet heeft om zichzelf te verdedigen en om erger te voorkomen eerder het veld zal ruimen voor de ander waardoor die kalme mens wederom zwakker overkomt.
Om dus sterk over te komen (en helaas willen we dat allemaal) leert men dit gedrag aan.
@ harro: lol
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- Harro
- Lid
Is dit een gegeven of een veronderstelling?Robin Vercammen schreef:Best wel toeval dat die vechtpartijen vaker gebeuren als er allochtonen bij zijn...
Heeeeey, die ken ik! Heb je de peroxide al klaarstaan?PPL schreef:Vervaging van christelijke/joodse/humanistische normen en waarden?
Joepie, laten we in wij/zij verhoudingen gaan denken. Dan los je veel op.Haplo schreef:Zij kunnen er anders ook wat van.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
- Bert-Jan
- Lid
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 14 keer
ja er zijn geen cijfers van maar spreek anders een politieagent of uitsmijter en die zouw ook zeggen dat allochtonen toch wel iets vaker beginnen met ruzie schoppenIs dit een gegeven of een veronderstelling?
dat is hun manier van uitgaan lekker meppen
maar harro heb je zelf nog nooit zoiets meegemaakt dan ?
- Harro
- Lid
- Harro
- Lid