Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik krijg trouwens binnekort een Red hot chilli peppers t-shirt
uit de Large,
Vet! Welke?
Ik ga op zeer korte termijn een gitaar met 100 watt versteker kopen . Hehe armen buren
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Een Godin gittar (bryan adams en volumia gebruiken er ook zo een)
100 Watt versterker:
En nog tas, standaard, bedrading ect
Laatst gewijzigd door pvt_Ed op 13 apr 2006, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Haha, mijn buren haten me ook omdat ik drum
Heb al 2 anonieme brieven gekregen.
Maarja, daar ga ik dus niet op reageren, moeten ze maar hun adres erbij geven, kunnen we misschien afspraken maken waarneer ik wel en waarneer ik niet mag drummen...