Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
pvt_Ed schreef:Ik wilde morgen een Ipod video gaan kopen! Nu ik dit lees ben ik toch weer aan het twijfelen. Een Ipod is duur maar dan heb je ook wat. Lekker filmpies kijken enz. Hebben andere mp3`s ook de functie van film kijken? Ik heb eens gezocht maar vond niks.
Zeer zeker.
Creative heeft goede. Maar er zijn ook andere.
Tussen de beeldkwaliteit is vaak geen onderscheid te maken. Je moet vooral kijken naar de levensduur van de batterij.
Ook zou ik nog even nadenken of je die video-functie nou echt nodig hebt. Het beperkt namelijk je keuze in mp3-spelers. En je word vrij snel in de richting van de iPod geschoven. Zij blijven natuurlijk wel de marktleiders, en komen natuurlijk met nieuwe innovatieve producten. Helaas werken ze het, naar mijn mening, niet goed af.
Veel succes nog!
Dank je wel voor je tips. ALs het goed is krijg ik zaterdag mijn Ipod video. 30 GB aan ruimte. Ik heb 40 GB aan muziek hier, waarvan ik 20 GB echt gebruik. Dus heb ik nog 10 GB over voor films en dergelijke. De keuze voor de video is eigelijk dat ik best wel veel reis enz, dan hoef ik niet altijd muziek te luisteren maar kan ik ook een filmpie kijken
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
En weer met respect 2 minuten stil gehouden! En nog zijn er mensen die te bedonderd zijn om even 2 minuten stil te zijn en lekker doorgaan met herrie maken
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Ik heb 2 minuten mijn muziek uitgezet op de computer.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Ik heb 2 minuten voor een herdenkingsplaatje gestaan op mijn kamer , en eens goed beseft wat sommige mensen opgeoffert hebben, dat ik kan gaan, staan en zeggen wat ik wil. Het is toch niks die 2 minuten in het jaar, om eens goed te beseffen dat vrijheid niet vanzelfsprekend is.
Maar in die 2 minuten zijn er zoveel verhalen die ik ooit gehoord of gelezen heb door mijn hoofd gegaan dat ik nog een half uur op mijn bed heb liggen te denken aan die verhalen, en die personen.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
alex schreef:En weer met respect 2 minuten stil gehouden! En nog zijn er mensen die te bedonderd zijn om even 2 minuten stil te zijn en lekker doorgaan met herrie maken
bij ons in de stad precies hetzelfde verhaal. Een mooie druk bezochte herdenking, alleen zonde inderdaad van een groep jongens die voorbij fietsten en allerlei verwensingen riepen naar de mensen die aan het herdenken waren!!!
mvg
Rémy
Wat verstaat met onder "verkoopervaring in de kledingbranche"...? wat moet men dan onder de knie hebben?
Inschatten welke maat iemand heeft ofzo. Beetje aanwijzen wat goed is?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dat je weet welke kleuren/kleding bij elkaar passen en goed kan zien of iemand een maat kleiner of groter moet proberen. Dat soort dingen bedoelen ze daar mee.