Slowchat-topic deel 7
je moet eerst een map koppelen aan de foto optie in itunes, eerst maak je een nieuwe map aan, daar doe je alle fotó's in die je op je ipod wilt... vervolgens ga je naar die foto optie, en selecteer die map, daarmee is de map aan je ipod gekoppeld en klik je zodat je de foto's kan toevoegen, dit gebeurd nadat je op oke heb gedrukt
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- pvt_Ed
- Lid
Heee. Bedankt! Sobel en dwayne bedankt. Jullie rulen! Ik heb een 30 GB. 60 GB was duur en krijg ik nooit volsobel schreef:je moet eerst een map koppelen aan de foto optie in itunes, eerst maak je een nieuwe map aan, daar doe je alle fotó's in die je op je ipod wilt... vervolgens ga je naar die foto optie, en selecteer die map, daarmee is de map aan je ipod gekoppeld en klik je zodat je de foto's kan toevoegen, dit gebeurd nadat je op oke heb gedrukt

"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
-
- Lid
-
- Lid
Wow... die kom je niet snel tegenpionier schreef:http://cgi.ebay.de/12-Fotos-Bunker-Fort ... dZViewItem