Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
WHOOOOHOOOEEEEEEE Net mijn aller eerste auto gekocht een nissan almera 5 deurs uit 2002 marreeuuhhh nu mijn rijbewijs nog.... maar boeie dat mag de pret niet drukken
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
hehe dat is het hem juist Hij kon bij de dealer blijven staan totdat ik mijn rijbewijs heb Scheelt mij weer verzekering en wegenbelasting enzo Kheb een foto gevonden, maar het is wel een 3 deurs maar ja. Kzal hem dadelijk ff posten
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
ik heb zelf nog nooit last gehad met mijn ipod, kheb hem wel extra laten verzekeren.
------------------------------------------------ link
^^ prachtig ding!
Het was echt de gouden tip Sobel! Heb gister me Creative binnengekregen, en hij werkt uitstekend!
/edit Proos: link in url-tags gezet.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944