Slowchat-topic deel 7
- Sgt. Gallée
- Lid
hahha ff wat anders (het is toch een babbelbox)
Ik was laatst op een verjaardag en toen vertelde ik over dat ik aan het verzamelen was (militaria uiteraard) en over dit forum blabla...
Toen zat er zo'n arrogante troela en die zei"Dat soort mensen hebben geen leven die hebben geen vrouw maar hun pistooltjes.. Ze leven in musea en zijn stoffig met een uilenbrilletje
". Uhhhh toen werd ik een beetje boos
.... Ten eerste het is een hobby en ja wij hebben een leven (tenminste ik) en ja we hebben een vriendin en ja we hebben ook tijd voor sex en nee dat doen we niet tussen onze verzameling
en die vrouw ooooo uhhh ze bloosde
Ze was uitgelult en ze werd uitgelachen
. Kan je na gaan wat mensen over ons denken. Misschien moeten we een WO2MVBF op richten ( WO2 Militaria Verzamelaars Beschermings Front).... Dan kunnen we gelijk een patch ontwikkelen voor onze verzameling

Ik was laatst op een verjaardag en toen vertelde ik over dat ik aan het verzamelen was (militaria uiteraard) en over dit forum blabla...
Toen zat er zo'n arrogante troela en die zei"Dat soort mensen hebben geen leven die hebben geen vrouw maar hun pistooltjes.. Ze leven in musea en zijn stoffig met een uilenbrilletje

- Dodo
- Lid
- pvt_Ed
- Lid