Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Maar Proos jij zij dat je geen verstand had van de Wo2, Komt dit Fourm bij jou vandaan, of deed je het alleen om mensen te bevredigen met zon Foum, Of is door iemand anders gestart?
Ja, het komt voort uit een opdrachtje. We moesten een elektronisch leeromgevinkje maken over iets. En terwijl anderen over koetjes, kalfjes, beertjes en andere lieve dingen wat ging maken besloot ik een voor kinderen "stoer" onderwerp te kiezen dat eens wat serieuzer op de kaart moest komen. Leesbaar, uitdagend en toch serieus. Omdat ik zoveel reacties kreeg heb ik 't toen uiteindelijk op een echt domein gzet en dit forum is ontstaan omdat ik zelf de mailtjes niet meer kon beantwoorden van kinderen. Op een gegeven moment kreeg ik er 50 op een dag.... maar inmiddels is dit forum zoals je kunt zien uitgegroeid tot veel meer dan alleen een vraag-antwoord-platform.
Gisteren naar een rockrally bij mij in de buurt geweest, was leuk en op een of andere manier ben ik door mijn knie gezakt dat is wel minder maarja morgen eens op dokterbezoek en volgende week ciney.
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.
pieter de vleminck schreef:Gisteren naar een rockrally bij mij in de buurt geweest, was leuk en op een of andere manier ben ik door mijn knie gezakt dat is wel minder maarja morgen eens op dokterbezoek en volgende week ciney.
En de dokter zegt dan dat je 2 week rust moet nemen....