Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sobel schreef:ik heb geen idee wat die afkortingen als LEAO en MEAO betekenen:P
LEAO = Lager Economisch en Administratief Onderwijs
MEAO = Middelbaar Economisch en Administratief Onderwijs
Ik heb in Gorinchem op de LEAO gezeten (aangezien jij uit Arkel komt weet je dat vast te liggen ) en de school waar ik op zat was 'De Windroos' (naast de Torenflat) wat voor een onderwijsinstelling het tegenwoordig is weet ik niet.......
Ik zit op de HAVO in de examenklas. Ben nu ook al hard aan het werk om mijn diploma in mijn bezit te krijgen
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Ik neem aan dat iedereen hier al hard aan het leren is voor zijn examen ?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Half Juni de enerlaatste toetweek van mijn leercariere!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"