Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wij hebben thuis 2 honden, allebei siberische husky's, 3 woestijnratten, 3 goudvissen en 2 broers
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
We hebben bij mijn vader: één hond - Foofer - Kruising Jack russel terrier..
Bij mijn moeder: één hond - Ceddy - Kruising Fox terrier, 2 hamsters, een stuk of 4 cavia's en een fret genaamd Breezer..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Ikzelf heb een lieve Goudhamster (Freddy), die inmiddels grijs is en zowat bejaard is , en verder is er Nilis, kruising van een terrier en een Schnauzer (als ik het goed heb), en mijn broertje heeft nog een cavia, die luistert naar de ozo originele naam ''Snuitje''.
Stimpy;
dat is onze grote extreem luie kat (vuilnisbakkenras),
Ren;
een speelse lieve Engelse Staffordsher (Nee, dus absoluut geen PITTBULL), die wanneer hij een standje krijgt in zijn mand gaat zitten staren naar de muur en af en toe eens beledigd omkijkt; apart figuur.
.....het mag wel duidelijk zijn van welke stripfiguren wij hier fan zijn.
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!