Huisdieren?
- Narcolepticus
- Lid
Wat hebben wij buiten drie apen, en twee gorilla's (mijn 2broers en zus, en ouders)
Een Engelse Border Collie, grappig en raar beest (ooit gehoord van lady en de vagebond? lady maar in het mokka maar dan mannelijk en stukje aggressiever) en een allesoverheersende kater, type Attila
ze heten respectievelijk Milluçe en Simba (orgineel die laatste hé!)
Een Engelse Border Collie, grappig en raar beest (ooit gehoord van lady en de vagebond? lady maar in het mokka maar dan mannelijk en stukje aggressiever) en een allesoverheersende kater, type Attila
ze heten respectievelijk Milluçe en Simba (orgineel die laatste hé!)
- timberwolfje
- Lid
- Hell-Fire
- Lid
Zo dat is een halve dierentuin bij mij thuis hebben we 1 hond, 2 katten en een konijn.timberwolfje schreef:wij hebben 3 honden, 1 kat, wat vissen, 9 kippen, 1 haan, veel vogels en 2 konijnen...
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
-
- Lid
ik heb sinds februari een roodstaart papegaai, hij heet Rossi en begint nu te praten, ik heb heb gekocht toen ie nog heel erg klein was en moest hem een par keer per dag met de hand voeden en nu is ie dus helemaal hand tam!
Ik zit nu niet thuis, ik zal later wel foto´s plaatsen!
En ik heb 2 slangen, een Boa en een Python.
Ook hebben we een Engelse Cocker Spaniel, ze heet Dutchy.
- Darryl
- Lid
Cool !!ironmarc schreef:ik heb sinds februari een roodstaart papegaai, hij heet Rossi en begint nu te praten, ik heb heb gekocht toen ie nog heel erg klein was en moest hem een par keer per dag met de hand voeden en nu is ie dus helemaal hand tam!
Zijn duur he zo'n roodstaart papegaaien.
Wij hadden er vroeger ook een . Hij kon ook praten en hij ging samen met je in de douch
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
-
- Lid
- Narcolepticus
- Lid
Een boa en een python, is dat niet verboden of zo? of vergis ik meironmarc schreef:ik heb sinds februari een roodstaart papegaai, hij heet Rossi en begint nu te praten, ik heb heb gekocht toen ie nog heel erg klein was en moest hem een par keer per dag met de hand voeden en nu is ie dus helemaal hand tam!
- Simon
- Lid
- Darryl
- Lid
Volgens mij mag je ze gewoon hebben hoorNarcolepticus schreef: Een boa en een python, is dat niet verboden of zo? of vergis ik me
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
- Brianlinden
- Lid
-
- Lid
Ja ze kosten wel wat, zo'n 500 Euro moet je er zeker voor rekenen!darryl1234_gubbels schreef:Cool !!ironmarc schreef:ik heb sinds februari een roodstaart papegaai, hij heet Rossi en begint nu te praten, ik heb heb gekocht toen ie nog heel erg klein was en moest hem een par keer per dag met de hand voeden en nu is ie dus helemaal hand tam!
Zijn duur he zo'n roodstaart papegaaien.
Wij hadden er vroeger ook een . Hij kon ook praten en hij ging samen met je in de douch
Wat zei die van jullie allemaal?? Gaaf dus hij was helemaal tam?
-
- Lid
Nee absoluut niet verboden. Nakweek, dat wil zeggen kweek in gevangenschap wordt juist gestimuleerd! Als je een wildvang koopt krijg j e er Citus papieren bij, zodat je kan aantonen dat deze legaal zijn aangeschaft.Narcolepticus schreef:Een boa en een python, is dat niet verboden of zo? of vergis ik meironmarc schreef:ik heb sinds februari een roodstaart papegaai, hij heet Rossi en begint nu te praten, ik heb heb gekocht toen ie nog heel erg klein was en moest hem een par keer per dag met de hand voeden en nu is ie dus helemaal hand tam!