Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die foto is goed Adrian! Moest even goed kijken wat het was... Dacht eerst dat het een hond was met op een of andere manier zijn kop in die blauwe ton.
Hier alvast een foto van mij (nog gemaakt met Proos zijn camera), vond ik zelf een van mijn mooiste kermisfoto's. Helaas niet helmaal scherp, maar de kleuren zijn mooi!
Ik zal er als ik thuis ben ook wat foto's van mijn eigen camera opzetten.
Deze foto is genomen eind vorig jaar. De avond ervoor was ik met blote voeten tot achteraan het gazon gelopen in een lichte bui door een verloren weddenschap...
Misschien is het aardig als je erbij vermeld welk type camera gebruikt is
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Om dit topic weer onder de aandacht te brengen:
De mont Ventoux, getrokken met een digitaal fototoestelletje met 1.3MP (denk ik), waar geen zoomfunctie opstond noch een LCD schermpje. http://members.lycos.nl/moelanspeter/Mt ... 20(03).jpg