Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dat is het em juist ik heb geeeen enkel verstand van voetbal, ik ga daarom uit van de ervaring en kennis van de leden hier vandaar mijn nieuwsgierigheid
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
sobel schreef:dat is het em juist ik heb geeeen enkel verstand van voetbal, ik ga daarom uit van de ervaring en kennis van de leden hier vandaar mijn nieuwsgierigheid
Precies gewoon invullen. Hoe moet ik nu weten wat Ivoorkust tegen Servie maakt. Ik heb die landen nog nooit zien spelen!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Natturlijk gaat Holland verliezen tegen Servië/Montenegro... Servië werd groepswinnaar voor Spanje (en België, maar who cares), met slechts 1 geïncasseerd doelpunt...
Overigens is het wellicht leuk om te weten dat Bertjan het meest doelpuntrijke WK heeft ingevuld; 143 doelpunten in de groepsfase, terwijl ^kev de minste goals verwacht; 72 in de groepsfase.
Ook wel opvallend is het dat iedereen (ja iedereen) gemiddeld genomen méér doelpunten geeft aan de 'thuis' spelende ploegen, die dus als eerste op het wedstrijdformulier staan, dan aan de ploegen die 'uit' spelen. Mike.H laat zich in de regel het minste leiden door welk land als eerst wordt genoemd; hij geeft de thuis-ploegen in totaal 70 doelpunten, de uit-teams 65.