Raad wanneer de eerste dode in Uruzqan valt!
- Mike.H
- Lid
hahahha! PRECIES wat ik ook dacht! maar toen ik het wilde posten deed de verbinding het niet meer..micky schreef:Ze zouden die jongens eigenlijk zelf erheen moeten schoppen!
nou ze zijn anders goed als mijnenruimers.. blinddoek om en het mijnenveld in (niet serieus nemen )
en wie gaan er allemaal een mail sturen dan?.. me buurman gaat er waarschijnlijk ook heen met de 3e shift ofzo.. hij is dan al Overste, maar nog steeds kans op verwonding e.d.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Mike.H
- Lid
Ja echt?.. ik verwacht trouwens dat er geen dode valt in Uruzghan.. Nederlandse soldaten zijn er goed op voorbereid, dus ik denk dat het gaat lukkenpionier schreef:Was zojuist op het nieuws...
Het aftellen is begonnen... nu niet voor de 1e dode, maar aftellen tot de verwijdering van de site.
- Mike.H
- Lid
Je broer gaat ook?symen schreef:Walgelijk, zogezegd
Het zou je broer maar zijn die als eerste als lijk terug komt, (Dat is in ieder geval niet mijn hopen) Dat zal die er meschien vast wel anders over pratern.
- Mike.H
- Lid
- rutger
- Lid
'Wanneer valt het eerste dodelijke slachtoffer binnen de herenlunch'.
Nog beter. Die figuren van de herenlunch hebben zeker niks beters doen. Ga wat doen niksnutten.
Nog beter. Die figuren van de herenlunch hebben zeker niks beters doen. Ga wat doen niksnutten.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
- maple leaf angel
- Lid
- Contacteer:
ik vind dit dus helemáál niet grappig !!! vrienden van mij zitten daar en die wil ik graag heel huids terug zien en ook de jongens en meiden die ik niet ken . ik zou de maker van die site graag es ff willen spreken en vragen wat the hell he's thinking !!! (wat moeten de familie van de troepen wel niet denken van zo'n site ) .
dit is te triest voor woorden !!!!
dit is te triest voor woorden !!!!
dileas gu brath
- Sjoerd
- Lid
- Charly1975
- Lid
Sjoerd wat doet je broer bij de KLu ? Vlieger ??
Is het echt zo dat het al in het nieuws is geweest deze stomme site (niet dit forum natuurlijk!!) Helaas zal dat wel een averechts effect hebben nu zijn heel veel mensen nieuwsgierig en gaan dus juist stemmen !!
Kunnen er geen gerechtelijke stappen worden ondernomen tegen de makers van die site ? Door zoveel mogelijk mensen zodat de makers compleet failliet raken ?
Het idee om ze zelf naar Uruzgan te sturen zint me eigenlijk ook wel. Dan vul ik de namen van de makers wel in als eerste doden aan Nederlandse zijde.
Charly is normaliter niet zo kwaadaardig maar voor deze keer maakt ie een uitzondering !!!
Is het echt zo dat het al in het nieuws is geweest deze stomme site (niet dit forum natuurlijk!!) Helaas zal dat wel een averechts effect hebben nu zijn heel veel mensen nieuwsgierig en gaan dus juist stemmen !!
Kunnen er geen gerechtelijke stappen worden ondernomen tegen de makers van die site ? Door zoveel mogelijk mensen zodat de makers compleet failliet raken ?
Het idee om ze zelf naar Uruzgan te sturen zint me eigenlijk ook wel. Dan vul ik de namen van de makers wel in als eerste doden aan Nederlandse zijde.
Charly is normaliter niet zo kwaadaardig maar voor deze keer maakt ie een uitzondering !!!
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)