Kalou...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Kalou...

Bericht door Harro »

Zie ik het nou goed of niet?

Salomon Kalou wil naar naar Chelsea. Helaas heeft de Engelse voetbalbond strikte regels voor spelers van buiten de Europese Unie. Dit om te voorkomen dat de competitie overloopt met middelmatige buitenlandse spelers, ten koste van Engelse voetballers.

Dus dacht Kalou, als ik Nederlander ben dan ben ik een speler van binnen de EU en dan kan ik zo naar Chelsea. Dus kwam de hele fanfare opgang over versnelde naturalisatie, grote waarde voor de Nederlandse samenleving, etc. Iedereen boos omdat Verdonk hem toch weigerde want Salomon wil zo graag met Nederland naar het WK.

Maar met het WK voor de deur en de laatste rechtzaak achter de rug zat Kalou met een probleem. Chelsea lonkte, geen EU-burger en geen WK. Dus maakte hij de afgelopen week bekend dat hij toch voor Ivoorkust naar het WK wil. En nu dus zijn transfer naar Chelsea. Logisch dus dat Kalou voor Ivoorkust wil spelen, want een voorwaarde die de Britse bond stelt voor spelers van buiten de EU is ... ze moeten intenational zijn, want dat is een criterium om je te onderscheiden van de middelmaat.

Opportunistisch mannetje die Kalou :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Dan heeft Kalou nog steeds één groot probleem;

de termijn om spelers voor het WK in te laten schrijven is reeds een halve maand voorbij. Op de dag dat Verdonk definitief bekend maakte dat Kalou geen (versneld) Nederlander kon worden sloot de inschrijving voor het WK, waardoor Kalou helemaal niet aan het WK mee mag doen. :')

Kalou is dus, in ieder geval tot 9 juli géén international van Ivoorkust, tenzij er een Ivoriaanse aanvaller geblesseerd raakt en de bondscoach hem als vervanger oproept.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Re: Kalou...

Bericht door Auke »

Harro schreef:Opportunistisch mannetje die Kalou :mrgreen:
Dat was mij ook al opgevallen. Een zeer opportunistisch mannetje. Hij wilde zogenaamd alles proberen om Nederlander te worden en mee te voetballen met het Nederlandse elftal tijdens het WK, maar nu dat niet gaat lukken, besluit hij plotseling het in Ivoorkust te proberen. Zogenaamd uit passie en carrière-overwegingen. Yeah right.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Echt zo'n Feyenoorder eh ;)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Mike.H schreef:Echt zo'n Feyenoorder eh ;)
Feyenoorder?? Bij mijn weten speelt-ie helemaal niet bij Feyenoord, maar bij Chelsea.

8)
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

haha zou die willen :P!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wat zou hij willen? Hij tekende er vandaag een contract. Morgen is de presentatie bij Chelsea. Omdat Kalou nog niet aan de eisen van de Britse bond voldoet krijgt hij nog geen werkvergunning. Chelsea probeert onder die regels uit te komen door te stellen dat Kalou een uitzonderlijk talent is. Als dat niet lukt dan zal Chelsea hem verhuren aan een andere club. Feyenoord zou naar verluidt 10 miljoen euro voor Kalou krijgen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Ja dat bedoel ik hij is dan wel eigendom van Chelsea, maar hij zal zeker niet in de basiself komen dat weet ik wel zeker...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Lekr snel verdient voor feyenoord zo,n speler moet je niet te lang bij je club hebben.
Laat hem maar lekr gaan spelen bij Chelsea hij was niet echt geintereseert om Nederlander te worden ,hij was alleen geintereseert in zichzelf.

mvg jasper j
Aude Audenda
MARKET GARDEN
Lid
Berichten: 470
Lid geworden op: 12 aug 2005, 09:51
Locatie: Nijmegen

Bericht door MARKET GARDEN »

Geen wonder dat hij gezakt is voor zijn inburgeringscursus, hij was te druk met andere zaken :)
De waarheid komt met de jaren
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

MARKET GARDEN schreef:Geen wonder dat hij gezakt is voor zijn inburgeringscursus, hij was te druk met andere zaken :)
Hehe, moet je die inburgeringstest maar eens doen, dan weet je hoe moeilijk het is :P

Nationale Inburgeringstest 2005 :

http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/#

Misschien beetje oud maarja :P Ik denk niet dat je een voldoende haalt :wink

Beetje off-topic.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Ik heb een 8.4?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Niet zo best: 6,8.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

En ik een 4,6
*is trots*
Ik heb er ook nooit bijgehoord...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Haha een 4.0 ik snapte er op ee ngegeven moment geen bal meer van :)
Plaats reactie