Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voetbal interesseert me niet echt, ik zal dus ook wel niet naar de wedstrijden kijken.
Maarja, na Nederland ben ik denk ik voor Frankrijk, vanwege mijn half Franse nationaliteit
Bij mij luid de vraag anders: voor wie moet ik als Belg supporteren? Mja, een nationale ploeg waar een Anderlecht-speler bij speelt mss? Zweden met Wilhelmson, Argentinie mss (der spelen straks 3 Argentijnen bij Belgisch' trots)
Nederland? Eigenlijk nie echt sorry, Nederland is voor Belgie een beetje wat Duitsland voor jullie is.... de eeuwige rivaal
Eigenlijk ben ik ook dikwijls anti-supporter van de Belgische nationale elf.
Ik hoop gewoon op spectaculaire matchen.... (en dat Nederland veel penalty's mag trappen...)
Am Ende steht der Sieg Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
bollebekboerke schreef:Bij mij luid de vraag anders: voor wie moet ik als Belg supporteren? Mja, een nationale ploeg waar een Anderlecht-speler bij speelt mss? Zweden met Wilhelmson, Argentinie mss (der spelen straks 3 Argentijnen bij Belgisch' trots)
Nederland? Eigenlijk nie echt sorry, Nederland is voor Belgie een beetje wat Duitsland voor jullie is.... de eeuwige rivaal
Eigenlijk ben ik ook dikwijls anti-supporter van de Belgische nationale elf.
Ik hoop gewoon op spectaculaire matchen.... (en dat Nederland veel penalty's mag trappen...)
gehhehe.
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Nederland. Meestal komt er nog een land bij tijdens het WK. Als ik zie hoe een land speelt en het bevalt me dan wordt ik daar ook fan van (zoals griekenland op het EK2004)
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"