[WK] Voor welk land zijn jullie ná Nederland ?
-
- Lid
- Contacteer:
- Mike.H
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Robin Vercammen schreef:Als Nederland wereldkampioen word, geef ik een rondje of vijf aan het gehele forum...

Nee, meen je dat nou?!? Ronaldinho is echt zó'n aso-goeie voetballer he, bizarre dingen die hij met een bal kan!!Ik duim zoals altijd voor Brazilië, met uitzondering van Ronaldinho...
Filmpje
Вместе мы непобедимы
-
- Lid
- Contacteer:
Dichtbij zegt ie danMike.H schreef:Is that so mateDean- schreef:Australie, mijn moeder land:P
.. ik was er akelig dichtbij vorig jaar (Indonesië/Nederlands-Indië.. hoe je het ook noemen wil)

Valt me wel op dat er toch best veel mensen voor Australie of Brazilië zijn. Laat Brazilië maar, die hebben de beker al 2 keer meegenomen...
Laat een ander ook eens

''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- Sjoerd
- Lid
Ik ga dan toch voor onze oosterburen. Ik zou het leuk vinden als ze in eigen huis kampioen worden. Daarnaast vond ik het bijzonder sympathiek dat er 12.500 Duitsers bij onze taining kwamen kijken, waarvan een flink aantal in oranje uitdossing. 

'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- pvt_Ed
- Lid
Ik denk dat ik er dan een van benJurrie schreef:Duitsland zou best leuk wezen. Maar dan geen finale NL-DUI, waarin NL verliest
Dan krijgen veel mensen (hier) een trauma
Jurrie

"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
-
- Lid
- Contacteer:
Ik hoop dat 'team U.S.A' ver komt op het WK... een land waar 'soccer'
(want football is volgens de Amerikanen 'hun' spelletje- American Football) op de zoveelste plaats komt en dat ze dan toch nog hoger op de FIFA wereldranglijst staan, boven grote voetballanden als Engeland e.d staan kan ik daar alleen maar respect voor hebben...

"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
http://www.freewebs.com/easycompany506th
http://www.freewebs.com/easycompany506th
- Robin V
- Lid
Klopt, hij heeft alles mee. Voor zijn niveau ligt zijn rendement enkel te laag. Vergelijk met Eusebio, Pele, Maradona of Rossi...Zhukov schreef:Nee, meen je dat nou?!? Ronaldinho is echt zó'n aso-goeie voetballer he, bizarre dingen die hij met een bal kan!!
Filmpje
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.