Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Easycompany506th schreef:Ik hoop dat 'team U.S.A' ver komt op het WK... een land waar 'soccer' (want football is volgens de Amerikanen 'hun' spelletje- American Football) op de zoveelste plaats komt en dat ze dan toch nog hoger op de FIFA wereldranglijst staan, boven grote voetballanden als Engeland e.d staan kan ik daar alleen maar respect voor hebben...
Dat komt voornamelijk dat de VS gewoonlijk tegen de bekende 'zwakke broeders' spelen. Veel vriendschappelijke wedstrijden speelt Amerika tegen tegenstanders als Jamaica of Cuba en ook de kwalificatiewedstrijden zijn voor hun niet erg moeilijk.
Als je dat vergelijkt met Europese of Zuid-Amerikaanse landen, dan zie je dat de tegenstand daar veel groter is, en dus de kans dat je punten laat liggen ook groter is, waardoor je lager op de wereldranglijst komt te staan.
Ik begin nu wel fan te worden van Trininad en Tobego! Ze hebben het gelijk spel verdient!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Ik vind het jammer dat Zweden niet heeft gewonnen van zn landje,
( is wel nuttig voor de punten van de poule )
ik hoop dat ze de rest wel winnen, en dan als 1e of 2e doorgaan