Slowchat-topic deel 8

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Proos schreef:
dvaupell schreef:Geweldig dit! De krenten in de pap.
Hulde Lucid. Ik hoop dat je nog meer van dit soort prachtige teksten aan dit forum zult toevoegen...
Ook ondergetekende heeft een oprechte appreciatie voor het belegen woord.

Niettegenstaande het archaïsche karakter van de tekst waardeer ik de rijkheid ervan onnoemelijk. Dientengevolge ambieer ik een verruiming van het gemiddelde aantal krenten. Evenwel moet overdrijving voorkomen worden, omdat anders bepaalde lezers op dit forum tot een schriftelijk exilium worden gedreven.

Proosch
_/-\o_ _/-\o_ Welk een genoegen waar te nemen dat er bij meerdere individuen waardering is voor het belegen woord. Het verheugd mij ten zeerste mij bewust te zijn van het feit niet alleen te staan in de strijd tegen degeneratie en verval! Groot is dan ook de vreugde, daar ik vreesde gelijk een Don Quichote tegen windmolens ten strijde getogen te zijn. Gaarne zou ik willen toevoegen dat het archaïsch karakter van de tekst haar charme heeft, en ik geenszins het idee heb dat er lezers zullen zijn die in exilium zullen worden gedreven daar ik er van overtuigd ben dat desbetreffende lezers van een hoog niveau zijn. Ik heb de Nederlandse taal zeer lief, en ik doe een beroep op allen aanwezig op dit forum haar met liefde te bejegenen!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Damn Walibi zo vet..

toch wel 10x Goliath, 2x Robin Hood, 3x La Vila Volta, 1x Superman The Ride, 2 keer Boomstammen en euh wat nog meer.. ff denken..
ohja El Condor.. met je benen los.. damn dat is NIET comfortabel de hele tijd je hasses stoten!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

zaterdag zoeken in DE, en zondag ook nog met iemand anders... heb er zin in:D
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

pionier schreef:zaterdag zoeken in DE, en zondag ook nog met iemand anders... heb er zin in:D
Veel plezier! :)
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Zal wel lukken. Hopelijk mooie vondsten :D
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

pionier schreef:zaterdag zoeken in DE, en zondag ook nog met iemand anders... heb er zin in:D
damn you lucky bastard.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Polte schreef:
pionier schreef:zaterdag zoeken in DE, en zondag ook nog met iemand anders... heb er zin in:D
damn you lucky bastard.
Eerst ma ff afwachten of dat ook zo is. Ik ben op die plek nog nooit geweest dus..
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Ik zal jullie wel lang niet meer zien :cry: ,
Ik ga over een uurtje ofzo naar France, :)
Doei!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

veel plezier in la france!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Merci monsieur (of hoe je het schrijft :P ) :)
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

have fun en France mate!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

au revoir
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Zend een kaartje!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

:P ja goeie, maar nu is die al weg eh
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Peter schreef:Welk een genoegen waar te nemen dat er bij meerdere individuen waardering is voor het belegen woord. Het verheugd mij ten zeerste mij bewust te zijn van het feit niet alleen te staan in de strijd tegen degeneratie en verval! Groot is dan ook de vreugde, daar ik vreesde gelijk een Don Quichote tegen windmolens ten strijde getogen te zijn. Gaarne zou ik willen toevoegen dat het archaïsch karakter van de tekst haar charme heeft, en ik geenszins het idee heb dat er lezers zullen zijn die in exilium zullen worden gedreven daar ik er van overtuigd ben dat desbetreffende lezers van een hoog niveau zijn. Ik heb de Nederlandse taal zeer lief, en ik doe een beroep op allen aanwezig op dit forum haar met liefde te bejegenen!
Maar neen, waarde Peter; In uw liefde voor het belegen woord staat u geenszins alleen. Uw vergelijking met Don Quichote is in dezen dan ook volstrekt ongepast. Deze eenzame windmolenbestrijder was het Nederlands niet eens machtig, Parbleu!

Het zou mij waarlijk verwonderen als enige van de welonderlegde lezers van dit forum zich tot een exilium gedwongen zouden voelen, daar niemand de inherente schoonheid van de Nederlandse taal zal kunnen ontkennen.

Hulde aan het belegen Nederlandsch! Driewerf hoera! Laat ons juichen.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gesloten